Separate names with a comma.
Jag har också stora problem med frysningar. Det händer oftast under surf, men det har troligtvis att göra med att jag mest använder telefonen till...
Man får gratulera. Själv har min plockats sen 08+ imorse, "snart får du kolli-id" jadu, snart tolkar jag som max en timme. Hoppas att den skickas...
Jag hittar inget som inte är för redan befintliga kunder av deras bredband. Var hittade du detta? Kanske kunde förhandla att de skickar den...
Fick SMS från Telia nu, väntar på leverans. 6/2 :( Nu är det uppdaterat till 2/2, dock fick jag trevliga bemötanden från kundtjänst (och bugar...
Fruktansvärt tråkigt att de har sådana rejäla problem, här får vi ju bara höra de som är medlemmar. Det betyder väl att det är många fler som har...
Det kanske alla har, minns bara att några skrev det. Ville bara vara snäll ju ;) Det jag har i min bekräftelse, dock fick ju han på Telia mig...
Det låter ju inte lovande :( Jag tillhör en av den skaren som fick namnet på produkten som "tomt" när man fick bekräftelsen. Det fick även min...