Separate names with a comma.
Ok, fan vad synd. Man får bra fart men tappar sköna widgets med LauncherPro alltså. Vilket dilemma.
Jag har aldrig använt LauncherPro tidigare, så jag vet inte om det är det eller romen, men iaf. Inga av HTC's widgets går att använda i...
Jag har tyvärr inga idéer men jag blev naturligtvis nyfiken på vad för animation det är ;)
Problemet är att jag har rätt APN-inställningar för Telia men det funkar ändå inte. Det skulle vara tråkigt att byta ROM då jag gillar den här skarpt.
Jag flashade in den här romen igår. Allt fungerade och var toppen, men idag så vägrar mitt mobila internet fungera vad jag än gör och hur mycket...
Om du sparat dem som Google-kontakter så importeras de automatiskt när du loggar in med googlekontot efter uppdatering.
Jag gick ifrån den här romen idag, den buggar får mycket för min smak. Simkortet "avaktiveras" (eller vad man ska kalla det) när man inte använt...
Hehe, visst. Jag tappade telefonen i golvet och batteriet hoppade ur. Onykter som jag var så kollade jag inte så att batteriet satt i när jag...
Det där batteriet är alltså större än originalbatteriet, hur mycket större? Jag lyckas inte uttyda det ur infon på sidan.
Jag var klantig nog att tappa bort mitt batteri i helgen, fråga mig inte hur det gick till men det gjorde jag i alla fall. Nu måste jag alltså...
Jag fick nyss det här problemet på min Hero och satt ett bra tag innan jag fick till det. Jag kan meddela att jag fick det att funka genom...