Separate names with a comma.
jag tror att Desire mycket väl kommer att få Gingerbread (gissar på 2Q 2011) detta då Desire har sålt så bra så att det vore dumt att göra så...
jag har varit nere på 0kb flera gånger nu, jobbigt att behöva tabort appar. jag måste ta mig tid att öka min EXT3 från 512BM till 768MB blir nog...
jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till orootat. custom ROMs med dom senaste funktionerna, vi lär få 2.2.1 långt före alla som inte...
vad har ni lagt in för teman som fungerar med 2.1a? jag använde Blue Carbon 1.2 till 2.0c och var supernöjd. när jag la in Leedroid 2.1 och...
Imafree, jag har en .mp3 som ringsignal. Jag har uppdaterad till 2.1a igår inga problem
sådant kan hända med vilken version av vadsomhelst nästan, du hade otur, försök igen.
nej, jag hade gjort full wipe till 2.0c
slaffe, jag är inte så sugen på att wipa just nu, när jag la in 2.1 så fick jag en FC vid första booten, sen när jag la in Blue Carbon och...
jag blev nerspammad med force close när jag försökte med 2.1 tidigare så jag gick tillbaka till 20.c hoppas att 2.1a går som den ska för mig....
njae, helt onödigt, jag brukar öppna min market, och så ser jag att jag inte har market enablat så jag gör det, trycker på market igen, den...
med något systeminformations program. quick system info till exempel, vet inte om den fortfarande ingår, den gjorde det tidigare i LeeDroid, finns...
jag kollade för någon dag sedan, jag hade 176 appar men fortfarande 91MB ledigt på det interna minnet (och över 100MB på EXT3)
det är inte "kan flyttas" utan det är där dom hamnar automatiskt, men telefonen tror fortfarande att dom ligger på det interna minnet
Det går att uppdatera på flera olika sätt. Min nerladdning blev just klar, jag kommer uppdatera via ROM Manager denna gång, med "installera ROM...
det är bara att uppdatera så är allt kvar. för a2sd+ så bör du göra EXT3 partitionen innan, vet inte om det fungerar i efterhand
som dom andra säger, väljer du ROM efter boot screen? du kan själv ändra bootscreen och boot ljud. jag gjorde det enkelt och la in "Blue Carbon...
nu börjar jag känna mig efter då jag fortfarande sitter på LeeDrOiD_V1.6a (som har fungerat mycket bra för mig) men måste ta mig tid att...
om du inte har LeeDroid sedan tidigare, - ja, annars riskerar du att olika saker kan strula. vad jag vet så är det skit samma vilken RADIO du har...
Jag har haft mitt 2600 batteri i 3 veckor och är mycket nöjd. Luckorna är identiska på 2500 2600 3000 batterierna. Om det är någon som vill ha...
apparna bör inte försvinna i alla fall om du inte wipar din ext partition.
nu är även 1.8b släppt "New Brut Maps! (enables worldwide navigation)" så om jag förstår det hela rätt så fungerar google navigation/car panel som...
1.8a kommer nog när som helst nu.
LeeDroid är från England. blir nog ingen ROM inatt, om han nu inte är uppe nästan hela natten (det har ju iof hänt tidigare) det ska bli riktigt...
nu börjar det bli värt att uppgradera :) jag vill dock inte sabba något med telefonen nu när jag ska jobba 53 timmar under dom kommande 5 dagarna...
och hur gjorde du när det inte fungerade?
slaffe, är det 1.7 du installerat? vad får dig att tro att det inte fugnerar? får du lite internminne? vad säger quick system info? notera att...
jag märker inte av någon direkt batteriförsämring, jag dödade i stort sett alla tasks tidigare och flera timmar senare så har batteriet knappt...
jag kan inte tänka mig att det är någora problem, jag ska flasha in den nu. edit: jag flashade in 5.09.00.20 , hittils inga problem, jag skummade...
JaQan, tack, jag har inte några problem alls med 1.6a (skulle möjligtvis vara att HTC widgets inte verkar gå att installera) så jag väntar nog...
ok, jag testar nog utan full wipe till att börja med, jag har gjort det relativt nyligen så kanske ingen större förlust
tidigt är inte att säga, jag har kört FroYo i några veckor nu. 802.11N är grymt skönt, som idag var jag ute i trädgården och plockade bär...
progress för hur det går med re-root kan läsas här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=741672
men den officiella 2.2 som är släppt är väl FRF91, samma som denna altså. så det enda man vinner på en omarbetad version av den officiella är HTC...
tack, jag ska uppdatera direkt. jag har varit mycket nöjd med 1.6 :)
det är inte heller bara dom inbakade funktionerna i Android som man vill åt.
det som kommer i froyo och mycket mer därtill. varför begränsa sig?
dom har fixat detta nu så att det går att roota även om man har uppdaterat INSTALLING THE UPDATE WILL WIPE YOUR ROOT AND YOU MAY NEVER BE...
VARNING! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=740037 tänk er för om det är värt att uppdatera. root ftw! DO NOT INSTALL ANY HTC...
om någon vill öppna ett Dropbox konto använd denna länk: https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMTA2NTI2OQ både du och jag får 250MB extra (utöver...
dessa jävla klasser sabbar fan allt. nu står det nästan bara klasser som inte säger mycket istället för kortens verkliga hastigheter, klass 2 kort...