Separate names with a comma.
Största problemet med Youtube-reviewers är att de ofta är dåligt insatta i hur man får ut maximal prestanda ur en specifik telefonmodell eftersom...
Väldigt väntat tycker jag. En nischprodukt utan nån vettig poäng som jag ser det. Vem behöver en tunnare telefon? Vem vill bara ha en kamera? Vem...
Jag måste ha haft tur i år. Inte ett enda problem sedan typ PB3. Med 18 hade jag hur mycket småstrul som helst.
Ja, i videon pratar de om nån ny pipeline för digital zoom som tydligen ska vara mycket bättre än tidigare telefoner.
Japp, just ansikten brukar vara väldigt bra för att visa naturliga detaljer...
Brukar undvika att kolla Youtube-reviews för att jag vill bilda mig en egen uppfattning men kunde inte hålla mig när Petapixel släppte sin review...
Använd funktionen för att zooma ut.
Vissa AI-funktioner går att aktivera genom att sätta systemspråk och Siri till Engelska. Det mesta bör bli tillgängligt senare i höst när Apple...
Telia/Telenor/Bahnhof. Riktigt segt.
Det görs fortfarande om scene optimiser är på.
Jo. Det är därför man ska köpa flolabs skärmskydd.
Ja, det är dropshipping-skräp av låg kvalitet. Blir snabbt repigt och mitt sprack i ena hörnet utan att jag ens tappat telefonen.
Ja vem vet. Om det är enkelt borde de gjort det vid det här laget...
Minst sagt imponerande GPU-prestanda... Kommer krossa även de bästa gaming-telefonerna. Denna prestanda utan att behöva ha en telefon som ser ut...
Värdelös är att ta i. Samma huvudkamera som sitter i iPhone 17. Medelstor sensor med 48MP. Kommer fungera bra om du inte använder zoom eller...
Om man redan har ett abonnemang som är obundet så funkar det tricket, eller? Vid nyköp är det ju 24 mån bindningstid.
Jodå, de har glas. Men tjockleken skulle nog bli ett problem för telefonens touch. :teeth:
Stridsvagnsglas tydligen. Låter nästan för bra för att vara sant?
Påminner lite om gamla textilskalen till Pixel? De var härliga
Kan också vara att de producerar minst av silver för att de trodde att nya färgerna skulle sälja bäst. Silver är dock klart mest neutral så jag...
Enda grejen jag inte fattar är namnet på den oranga. Nu när Tim och Donald är så bra kompisar borde den hetat Trump Orange, inte Cosmic Orange.
Oh, det måste ha varit i nån beta som det var begränsat till de senare modellerna.
Jag tror att det bara är iPhone 14 och senare som får det. Kan ha fel.
Tyvärr får du inte liquid glass på en så gammal telefon ;);)
Vit är mitt andrahandsval. Riktigt snygg. Men jag klagar varje år på att Pro-telefoner har så tråkiga färger och när då Apple äntligen gör rätt...
Ja, blir helt klart ett orangetonat wallpaper på fredag :)
Givetvis. Galet snyggt och sticker ut mest :D
[ATTACH] 17PM 256GB beställd. Hämtar om en vecka på Apple Store. Givetvis nya oranga färgen :D
Om en vecka smäller det. Peppen. [ATTACH]
Det är nog precis det som Apple jobbat hårt med på 17-serien. Den har en vapor chamber och aluminium ska vara bättre på att leda bort värmen än...
Har du aktiverat dubbleringen av PWM-frekvens i Hjälpmedel under Inställningar?
Oh. Den hade jag missat. Otroligt bra att det går att stänga av helt och inte bara öka frekvensen.
Det känns verkligen som att Apples prio 2025 är prestanda. Även när man kollar på hårdvaran i 17 Pro-serien.
Det är bara 4x tele som är ny.
Finns en del rykten att Apple kommer göra samma sak som med SoC - designa sin egen kamerasensor. Det är troligt att Samsung får jobbet om så blir...
Ordentligt besviken skulle jag inte säga. Mer lite likgiltig. När ryktena började komma om variabel optisk zoom så fick man ju upp hoppet lite....
Måste man döpa ungen till Power tilltalsnamn också? :teeth:
Inga repor på min snart ett år gamla AWU2 svart.
Hurra!!! SIM-kortsplatsen blir kvar. Vem bryr sig om mer batteri?!
Fälla Apple såklart :-) Man får aldrig sluta tro :o Mmm. Trist att man aldrig får läsa om det du önskar att Pixeln gjorde annorlunda. I ett...