Separate names with a comma.
Det är väl sant att en smartphone är tänkt att fungera i urban miljö med nära till el för laddning. Men jag tycker att det är skit att man måste...
Nu är det helg och då jobbar knappast telia och troligen inte S-E heller så det är bara att vänta. Kan augusti vara något - efter semestrarna...om...
Kör med invisible shield. Funkar bra. Är inte lika känslig för fingerfettet som orginalskyddet är. Lite med motstånd när man glider med fingret...
Telia var är ni?
De släppte uppdateringen på Telenor för att testa att allt fungerar. Sedan när Telenors kunder sluttestat så rullas uppdateringen ut till alla andra.
TLink jag böjer mig - du har rätt
Jo då visst är det gnäll - men det är väl ett socialt forum där det är tillåtet att ha personliga funderingar - man måste inte läsa om man blir...
kommer i maj.........
En del blir man klok på när man är lite observant: telefonen drar väldigt mycket mer ström när man har lite halvdåliga mottagningsförhållanden....
Jag blir inte klok på det här men nu har jag i två dagar med min normala användning plötsligt bara förbrukat mindre än 50% av batteriet. Jag har...
konstigt är det.....jag har haft min telefon på i 15 timmar med för mig normal använding och 70% batteri kvar - jag har inte uppdaterat telefonen...
Och telia påstår utan grumd att de är ledande på sin hemmamarknad.
När kommer det en rapport om vad uppdateringen gör?
Tack! Nu har jag något att jobba med. Utomordentligt klargörande. Det blir till att pilla med detta i afton.
Jo visst, jag förstår hur du menar. Det är väl så det borde vara. Men när någonting i systemet lägger beslag på minnet utan att jag kan se att...
Min X10:a har när jag startar den 162,5 mb tillgängligt minne. ju längre den är på desdå mindre minne finns kvar. Jag kör advanced task cleaner...
Visat?
Det verkar väl som att den där uppdateringen som skulle komma i slutet på maj har fått stryka på foten till förmån för en tidigare 2.1:a.
Jag tycker att det är väldigt olika - hur mycket batteri telefonen gör av med Om det är felskrivna apps eller om det är operativet som strular kan...
Skillnaden mellan sista september och första oktober är helt avgörande för uppfattningen om ambitionsnivån....
Så här står det på bibliotekens hemsida om att låna e-böcker till andoidlurar: "Kan jag läsa e-böcker på min Androidtelefon? Nej, tyvärr finns...
Jag har jagat som f-n utan att hitta något program. Det verkar dröja innan någon finner det mödan värt att fixa till en lösning för att kunna låna...
Jag kör med allt igång och bryr mig inte om att stänga av funktioner. Nu har jag 31% batteri kvar efter 14 timmar med ganska mycket surfande,...
Du menar alltså att Sonyericsson konstruerat telefonen så att den bara klarar ett dygn utan laddning? Tror inte på det! Det är nog trots allt en...
Jag kör Task Cleaner. Kör jag kill all så får jag upp att jag har allt från 112 mb till 152 mb ledigt minne. Borde ju kunna bli samma mängd minne...
Min telefon gjorde av med 30% av batterikapaciteten över natten i flightläget.....Jag blir inte riktigt klok på hur den funkar...vissa dagar drar...
Näe, du har inte missförstått. jag bara försökte förklara att bilderna kan se hemskt dåliga ut om man tittar på fel bildfil eller inte är medveten...
Tittar man på bilderna i datorn så sparas alla bilder i två format ett fullformat och ett i telefonens skärmupplösning de som är i full upplösning...
Det skulle ju vara kul med lite längre batteritid. Till vardags funkar det bra som det är eftersom jag rutinmässigt sätter telefonen på laddning...
Jag har upplevt att kameran låser sig. Det är dock inget frekvent problem för mig. Jag upplever det som att kameran låser sig medan den processar...
megapixel? 6 mp ger en bredbild anpassad till skärmen med 8 mp får du en mer kvadratisk bild som ger svarta kanter på kortsidorna i liggande...
Köp originalgrejor.....dyrare men fungerar.
Bildstabiliseringen förstör bilderna. Jag har skrivit till supporten om detta och jag har pratat med supporten och jag har skickat bilder till...
Nu har jag fått ett nytt svar från supporten: Hej! Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Contact Center. För att ej få denna typ av utförande...
Som den sanna egoist jag är så har jag bara kapat en tråd som handlade om kameran i X10. Jag inser nu att det egentligen blir fel. Dels för att...
Står ni ut med två exempel till nu när S-E supporten sagt att kameran är som den skall? Lägg märke till att elledningarna för gatubelysningen som...
Jag har fått svar från supporten. Bilderna ser ut som de skall. Det finns ingenting onormalt med mina bilder. Det är ju märkligt att de har en...
Nu har jag talat med supporten två gånger...... Bild med bildstabilisering. Kolla skorstenen eller blommorna i urnorna på trappen [IMG] Bild...
jag letar efter en väckarklocka som kan spela webradio och/eller musik från spotify. Det borde väl vara en helt normal app? Något som nästan alla...
jag får väl ringa och hänvisa till mina mail - det är ju svårt att visa bilder för telefonsupporten annars.