Separate names with a comma.
Hur stänger man ner program som ligger och kör nu efter uppdateringen? Går man in på "program som körs" så kommer numera bara en lista upp på...
Tack för att du försökte hjälpa mig. Lutar åt fabriksåterställning.
Problemet är att han nu bara är fast i det alternativa lösenordet, går inte möjlighet längre med inloggning via Google. Har försökt starta om...
Hej, Svärfar testade att ändra till inloggning med fingeravtryck. Funkade ganska dåligt och till slut funkade det inte alls. Nu funkar...
Tack för dina tips!
Filen fanns i min hemdator, även på webben. Mycket märkligt då det inte ens fanns på min jobbdator på webben. Lutar åt Dropbox då. Synd, med...
Det var ett exceldokument. Längst ner på datorn på höger sida finns en pil tror jag där man kan se pågående program. När jag klickade på Google...
Hej, Jag har lite problem med Google Drive. Igår arbetade jag på ett exceldokument hemifrån från min hemmadator. När jag kom till min jobbdatorn...
Vi återställde.
Detta meddelande dyker upp flera ggr i timmen. Riktigt störande.
Jo, vet vart man gör detta men problemet är att när jag klickar på adressen så kommer jag ej in. Står bara att inställningar har stoppats. Testar...
Jag vet inte riktigt vad du menar. Finns ingen app som heter samsung account.
Hej, Min svärfar har en Samsumg Galaxy 5 och får hela tiden störande meddelande mitt på telefonen att "ditt samsung account har stoppats". Jag...
Tack för att du engareade dig i detta :)
Har testat detta tidigare också men det händer liksom ingenting när jag väljer "Säkerhetskopiera alla". Det är ungeför som att den inte förstår...
Vad kan anledningen då vara att jag ej kan se kameramappen i datorn? Har ni någon aning?
När jag går in på enhetsmappar så har jag rätt symbol för kameramappen, dvs ett moln med en pil som pekar uppåt. Jag kan inte ens välja bort det,...
Jag raderade alla bilder i google foto i datorn. Därefter laddade jag hem google foto-appen till min mobil. I appen på mobilen följer alla bilder...