Separate names with a comma.
Är du ofta utan wifi? Har du bra täckning?
Min kommer totalt att kosta 4500 när jag fått tillbaka 2000 från Samsung. Sen om den är värd 10k ändå? Ja det är den, du hittar ingen annan...
Inte något särskilt mer än att jag stängt av energiövervakning och lite bakgrundsdata. Annars är allt på såsom, plats, sync, bt osv. Edit: glömde...
2 dagars användning. Har även haft AOD på. [ATTACH]
Köpte ett Whitestone dome glass genom Phonelife. Första installationen gjorde jag fel så att det hamnade för långt ner och vid andra så skapades...
Är det någon som hört något eller fått tillbaka några pengar förresten? Tänkte på kampanjen.
Precis, allt reggas genom Samsungs partner, det är bara vissa operatörer som får det att låta som om de själva erbjuder detta. Det är bara den...
Det är nog inte Halebops erbjudande utan det är Samsungs de kör på och lägger till några hundra extra bara. Men testa du:P
Eller så differentierar de sig med motsatsen.
Har du den budgeten för en 55a så skulle jag främst kolla efter en LED som är bakbelyst.
Haha underbart!
Fyfan vad gott med Kebabtallrik!
Använder bara skins, men vad jag vet så ska det inte vara några problem med de flesta skal. Säkrast är om någon som testat olika skal svarar på det.
Inte en dag försent med stereohögtalare, fan vad de är bra och jag älskar de!
Ställer mig i kö
I den här takten skulle jag i teorin kunna få 10 timmars sot. [ATTACH]
Nej det finns inte gestures på Note 9. Man får ladda ner tex XDAs app och gå via adb, dock ej root, man ger bara appen behörighet att gömma navbaren.
Reservdelar i form av lim, högtalarskydd och alkoholkuddar sökes till whitestone dome glass för en Note 9. Misslyckats två gånger så nu behöver...
Whitestone dome är det absolut överlägset bästa!
Drog ur laddaren i morse med 90% laddat. Är väldigt nöjd med batteriet om det ser ut såhär. Räcker det i en hel dag med min användning så är jag...
Hur tar du enklast bort limmet från glaset?
Ja jag såg också det efter att ha installerat gestures. Sjukt störande faktiskt, dock inte lika störande som mitt dome glas som är 1 mm för långt...
Ska testa:D Såg nu en som rekommenderade aceton för att ta bort limmet, har du testat det?
Vad synd. Är ändå lite sjukt att det kan bli fel i placeringen när man får med en hel låda med utrustning för att det ska bli perfekt, det är ju...
Äntligen fick jag till det!! Det gick inte bara med adb devices utan jag var tvungen att skriva ./Adb devices ifall någon annan också har problem...
[ATTACH] Fått på mitt dome glass på nu och kollade video många gånger innan jag satte igång. Nu är resultatet perfekt gällande allt förutom en...
Man är ju en noob på det här med ADB. Ok så länge har jag också gjort rätt. Sen så i cmd så skriver du dir och riktar mot katalogen eller drar du...
Visst hämtade du hem den här ADB filen? Sen står det att man ska packa upp den till en katalog, vad menas med det i dagligt windowsspråk? [ATTACH]
Nja jag är nästan helt säker på att jag tillät det som dök upp på mobilen. Det är i adb som jag har problem. Sen vet jag inte om det jag laddat...
När min penna sitter i sitt fack så är den skramlig, någon mer som har så eller det kanske ska vara så? Det är i alla fall störande då om jag tex...
Den är faktiskt komplett, kan inte direkt peka på någon svaghet med den. Enda skulle väl vara att jag önska att Samsung experience var lite mer...
Köpte en lur av wenom666, den var enligt beskrivning och allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas!
Det där med att Telia ger 2400 är så oklart. När jag var in på Telia så sa killen klart och tydligt att jag köper luren och sen går jag in via...
Jag får passa denna gång tror jag. Det är till frugan och hon är inte säker på vad hon vill ha (skräll). Återkommer om hon bestämmer sig och den...
Tar du bud?
Telefonen drog 3% i natt, hade 47 när jag la mig och i morse stod den på 44. Har allt på förutom AOD. Man är alltid lite cynisk när det gäller...
[ATTACH] Känns bra, jag är nöjd hittills.
Får se då:D
Tänkte främst på att om man låter spola varmt vatten så lägger sig allt damm och således minskar det risken för att få in damm under skyddet.
Whitestone dome beställd! Fan vad förväntansfull jag är nu! Går det att göra det i badrummet eller påverkar fukten limmet på något sätt?