Separate names with a comma.
Har ett problem när jag får inbjudan i exchangekalendern. Ser inte datum och tid när den är? Hittar ingen inställning för detta? Någon som vet...
24 timmar. Låg på standby med endast epost konfad som push, inga mail kom in under denna tiden. Sämsta skiten på länge.
Har skickat min till Anovo idag.
Har haft precis samma fel. Fick ett nytt batteri av HTC som delvis löste problemet. Nu stänger den bara av sig men visar rätt batteri. ;) Blir...
Mitt problem löstes med att jag ringde HTC och förklarade. De skickade ett nytt batteri och efter det har mina problem försvunnit.
Märkte idag att min mobil var avstängd. När jag satte på den så visade den 50% mindre batteri än det skulle vara kvar. Då ringer telefonen och den...
Skall lämna tillbaka min pga batteritiden. Håller ca 15h i standby. Har bara dragit igång telefonen för att testa.
Ser ingen skillnad direkt efter uppgraderingen. Men det tråkiga var att den nollställde telefonen.
Desire HD har redan fått 2.3
Har skickat iväg ett antal rootade telefoner till anovo utan problem. Kommer tillbaks med fabriksåterställning.
Fick svar ang ett serviceärende jag har hos HTC. "Det kommer snart en uppdatering till Android 2.2 för Legend. Problemet kommer att lösas då"...
Körde en reset på telefonen och bytade simkort sen funkade det.
Det skall inte finnas en säkerhetskopiering på minneskortet. Har själv startat upp ca 20st nya och där har det inte funnits.
Har samma problem. Ingen lösning??