Separate names with a comma.
okej så jag blåste min telefon totalt och installerade saker manuellt från början för att problemet inte skulle följa med i gamla inställningar...
Sorry, det stod ingenstans i en tråd om fördelar och nackdelar. Tyckte det var viktig info
Har hört nu att S2 ska få sandwich alltså 4.0. står på deras facebook sida
Pratar vi fortfarande om en telefon. Hade tänkt ringa med min inte titta på HD tv.
Mitt problem ligger nog fortfarande på storleken, för mig är det viktigt att den ligger bra i handen.
enkelt: vilken är skönast att hålla i, vilken har bättre högtalare för musik, vilken är snabbast, vilken är trevligare/lättanvänd och vilken har...
Förstår inte det här med att telefonens smalhet är ett säljargument, nästan mindre skönt att hålla i något riktigt smalt. Jag kan inte så mycket...
Detta är exakt den frågan jag ville ställa då jag också vill byta upp mig från en HTC desire som mest jäklas med mig. Har också mest tittat på SG2...
Hur ompartionerar man sitt SD kort. har faktiskt tankar nu på att blåsa den för har andra problem också som att den klagar på bristen av minne och...
Helt plötsligt säger min HTC desire åt mig att jag inte kan installera eller uppdatera appar till mitt SD kort. Det den precis säger är "kan...