Separate names with a comma.
har endast 16gb versionen av n9 tyvärr hade bytt annars=)
finns ju faktiskt rätt bra med appar på ovi butik :) annars är funktionen lägg till i program för jävla bra =) ont: bytte till mig en n9 idag...
Webläsaren är seg på den tyvärr fast ändå duglig:)
Koreansk? testa byta csc kod bara:)
Du får nog lägga en del emellan då n9 16gb kostar runt 5000-5500:)
Ahh de var nog de ... strulade något så kopiöst faktiskt :-( ville gärna ha kvar den men hade tagit minst 4 veckor o få tillbaka ifrån nokia :-\
Lämnade in min som doa idag... skulle återställa den enligt nokia för de lagga någo fruktansvärt så sluta den funka så valde en galaxy s2 igen ......
Går inte fabriksåterställa med root utan problem tyvärr . flasha stock
köpte denna pärla idag fan va smidigt allt blev 10/10 än så länge=)<3
såld.. lås
Sorry systern tar min s2a då jag köpte en n9 nyss:/
Bumpar
Inte sugen på ett byte :)?
Formatera eller flasha om, gråt lite installera om allt igen
Har en vit iphone 4 i borås:)
Bump
Blev liten småsugen på en platta gärna en med 3g, det som är intressant är galaxy tab, ipad2, transformer, så har ni någon te salu? Vill gärna...
Kika pm:)
Blir med gevey simkort tack för posten :)
Gillar inte posten :) tycker det är säkrare face2face:)
Tycker de är ganska långt, luren befinns i borås nämligen :)
Tror man kan låsa upp den med någon app i cydia kan kika på de, då de är jag som jailbreakat den:) vart befinner du dig?
Systern vill ha en android, Det som ingår är : 1x iphone 4 vit med alla tillbehör förutom headsetet då jag kvaddade det på jobbet, kvitto...
Lättast är o börja roota Mobilen med cf root sen flasha in cm7 med recovery kika runt lite på forumet så hittar du :)
*#0011# eller *#0011#* menyn med allt om du trycker back 3 gånger :) *#0#(*) test mode, *#1234# kolla fw /johnny
Får inte interna sd o mounta 0_0
testa kör den i usb felsökningsläge o ha kies uppe då installerar dom drivisarna som ska funka
har fortfarande 2.3.3 med ota funkade en gång kör med mac just nu behöver hjälp med root genom heimdalls help me :(
sugen på roota sIIan o slänga in lite pill men just nu sitter jag vid en mac... har heimdalls men vette fanken hur de funkar någon som har en...
9mm, order and chaos
hade samma problem, startade om telen funkade inte heller så testade v 1.0.1 funkade bra :)
den dagen apple gör egen hårdvara är det intressant.. samsung gör den ju själv... sen finns de ju iofs "teknik intresserade" som gillar iphone
har rätt schysst täckning i borås x) dock ingen hsdpa+
hade förhandsbokat detta på deras hemsida, nu står det inget blir besviken hoppas att det är ett bra spel iaf
*#2263# 2 [wcdma band] 2 [2100] låsa 3g Funkar bra om man bor i stan :)
roota om den eller flasha den,
Svarat:)
4.3.5 har jag för mig:) De vette fanken
Bumpar lite till
Beror på när du kan träffas osv :)