Separate names with a comma.
2,7% av 45 minuter är drygt en minut. Jag skulle aldrig acceptera en klocka som visade att jag tränat i knappt 44 minuter om jag i verkligheten...
Jag vill höja ett varningens finger för att det är lätt att repa glaset om man som jag är lite klumpig. Detta eftersom klockan inte har någon ring...
Är det någon som kan ladda med Ikeas trådlösa laddare? Jag har en Livboj som inte verkar funka med klockan.
Jag har 44 mm LTE. Får ut ca 60 h med LTE av, wifi på, AOD på, konstant pulsmätning på, väckningsgest av, ljus på 4. BlueJackMe, du borde nog...
Kör du Optimerad batterianvändning?
LTE dränerar ju bara batteriet om du använder det.
Jag köpte LTE versionen bara för att den är snyggare. Kommer antagligen aldrig att använda den i LTE läge men lägger hellre lite mer pengar och...
Jag har själv bestämt mig för en Active watch 2 framför just en Fossil gen 5. Fördelarna för Samsungen som fick det att väga över för mig var...
Jag försökte med detta men de (revolut) vill ha en screenshot på referral länken tillsammans med tiden då jag mottog länken. Eftersom jag inte...
Jag kan köpa Galaxy Watch Active2 44mm Bluetooth + 4G just nu för 3330 via Benify. Ni som har eller har haft klockan, tycker ni att den är värd det?
Sålde ett S10-skin till Zaikurun. Inga problem. Snabb betalning. Rekommenderas.
Hur tycker ni som äger klockan att pulsmätningen fungerar. När jag ägde en Galaxy Watch hade jag alltid problem - ett par minuter in på ett...
Hur lång tid tar det att ladda klockan?
Säljer ett skin för Samsung S10. Färg: brushed titanium Ingen cut out för logon Aldrig använt Nypris: 9 GBP Pris: 50 kr + frakt eller bud
Sålde en Essential PH-1 till @allerkrans92. Trevlig kontakt. Rekommenderas.
Noterat. Jag kör till kl 15 imorgon söndag. Skickar luren måndag eftermiddag.
Noterat!
Absolut, det gör det!
Jag såg den annonsen men telefonen jag säljer är inte mint...
Essential PH-1 uppdaterad till Android 10. Köpt av mig från amerikanska Amazon på BF 2017. Kvitto finns. Medföljer gör alla originaltillbehör (OBS...
Det skulle kunna vara intressant men eftersom du inte har några omdömen vill jag inte betala i förskott. Kan du tänka dig att skicka i förskott?...
Ursäkt sent svar. Jag hade tydligen missat att sätta bevakning på konversationen. Tyvärr är vit inte min grej, jag har försökt men det går inte....
Måste bara fråga... Vad gör du med 400 GB lagring?
Jag beställde dem som recenseras här [MEDIA] View: https://youtu.be/X07aEGXzhuw Men tyvärr verkar Ali-länken inte fungera längre. Postnords...
Ja, men jag har inte hunnit testa dem så mycket. Mina intryck hittills: samtal funkar bra, jag hör bra och motparten säger att jag hörs bra....
Söker en svart Samsung Galaxy S10 i fint skick. Både Exynos och Snapdragon är intressant.
Om du beställer, posta gärna hur det gick. Jag är också sugen.
Huruvida man gillar utseendet är såklart individuellt. Personligen gillar jag inte trenden med klockor som ska se macho ut. Då föredrar jag något...
Nej, har aldrig provat Fenix 3. För mig gick den bort på utseendet och på att den inte har touch screen.
Vad är poängen med att utveckla och lansera en mobil som säljer dåligt? Tycker det är väldigt märkligt att släppa en mobil med ren Android och...
Någon annan som upplever lagg i webbläsaren (Chrome) med Adguard installerat? När jag skriver in en ny webbadress tar det ca fem sekunder från det...
När var detta? Kan det ha kommit uppdateringar till Exynos sedan dess som gjort att den modellen numer har minst lika bra batteritid?
@livinl0ud vilken färg blev det? Om svart kan jag köpa den när du har tröttnat, dvs nästa vecka ;)
Jepp, jag har koll på den och skulle gärna testa den. Tyvärr kör den inte stock Android...
Varifrån beställde du? Sett att eglobalcentral har bra pris men de verkar inte helt seriösa. Om det du skriver stämmer är det verkligen...
Trist, hade hoppats på något mindre.
Jag har en Vivoactive 3. Hade en Galaxy watch innan. Tycker att Garmins app är helt överlägsen Samsung Health. Om du på allvar vill ha en...
Vad tror ni det blir för storlek på denna? Drar den över 15 cm på höjden?
Nu blev det en beställning på ett par TWS i100 från Ali. Kunde inte hålla mig när de kostade drygt $20. Får väl se vad de går för när de anländer.
Söker en svart Samsung Galaxy S10 med Snapdragon i bra skick. Någon som har en att sälja?