Separate names with a comma.
Letar efter en liten wifi dongle Skriv gärna om ni har något som ligger och samlar damm. Tänk pris är mellan 0-80 kr Tack på förhand!
Tusen tack för din respons och att du delar med dig av din egen erfarenhet:D Jag kollade vad Apple vill ha för att laga skärmen och kostar mer än...
Hej, Har fått en Ipad 6 som har trasigt glas och behöver bytas. Tänkte försöka på mig ett byte själv, men överväger att istället lämna in enheten...
Ok :)
Jag har det nog i min samsung n150 plus, dock så skulle jag vilja sälja hela datorn.
Hej, Söker en DP - mini hona till fullstor DP hane- adapter som länken nedan visar. Någon som har liggandes?...
Var i landet finns denna? Hur länge kommer den få support av Google?
Tack. Jag tolkar ditt svar som att för 1290 :- får du ingen bättre platta.
Ser att Elgiganten säljer Huawei MediaPad M5 Lite 10.1 för 1290 :- Är den vi värd sitt pris? Den ska nyttjas till olika streamingtjänster i...
Tack för klargörandet!
Funkar dessa till iMac 2011?
Hej, vart i Stockholm finns den?
Nej tyvärr. Ute efter en kabel som stödjer 4K
Hej, kan vara intressant. Vet du om den stödjer 4 K?
Hej, Finns det någon som har en DP till HDMI-kabel liggandes? Tack på förhand!
Hej har du fått något erbjudande? Har en Sony z3 Compact som är i fint skick förutom att luckan på sidan är borta. Är det intressant för 500 :-?
Skickade iväg ett PM.
Finns minneskortet kvar?
Hej @Kronvall, Är detta intressant?
Du är inte intresserad av iPhone 5s då?
Tyvärr, har skärmen en spricka enligt bild. Men allt funkar som det ska. Är du intresserad? 100 kr plus frakt?
Fick du tag i telefon eller är du fortfarande intresserad?
Hej, jag har en iPhone 5s helt felfri men låst till iCloud och 5:a med dåligt batteri
@Trucker Hej, finns telefonen kvar? Vart i Sverige finns du? Visst borde telefonen gå att koppla till en Dex station utan problem.
Köpte en Sony Cybershot DSC-RX100 III av @Maskinen. Allt gick smidigt. Snabb och tydlig kommunikation via PM. Betalade förskott med Swish och...
Kvar?
600 kr plus frakt
Ok,köper då. Bättre?
Säljes den inte, är jag intresserad.
Det står i första posten.
Hur länge kör du budgivning? Kommer ev in med bud +hämtning senare ikväll.
Tack alla som bidrog för att jag skulle hitta en laddare. Kom över en laddare för 40 :- i närheten av där jag bor. God fortsättning på er!
Tack, jag har eventuellt laddare på G. Återkommer.
Tack för tipset,jag har en likadan men den passade tyvärr inte.
Det stämmer! Tack,gör gärna det!:)
Tusen tack. Det stämmer, det är ej den platta nya.Jag bifogar en bild. Mätte med skjutmått och ytterdiametern på kontakten bör vara 7.9 mm.
Hej, Finns det någon som sitter på en laddare som passar Lenovo T61? Tack på förhand och gott nytt på er!
Hej, Söker någon av Motorola z - modellerna. Generation och skicka är inte så viktigt. Ju billigare desto bättre! :) Fick en helt ny Hasselblad-...
Tack, men jag söker något mer omslutande, vill gärna att knapparna på sidan av telefonen ska täckas av skalet. Samt att skalet är stöttstötdämpande.
Hej, Söker skal till Samsung S9, gärna något i stil med Otterbox Symmetry. Tack på förhand!