Separate names with a comma.
VR enligt rubrik sökes. Skulle funka med den modell av sm-r324 som passar Note 8 också. Har en adapter.
Ursäkta, glömde det, endast Wi-Fi.
IPad enligt ovan i grymt fint skick med flipfodral, laddare och kabel. Bytes mot: Huawei Mediapad M5 8.4 Eller säljes för fast pris 2500...
Telefonen är inte längre till salu.
Den är köpt hos Tele2, jag har köpt en Huawei Mate 20Pro och behöver således inte denna längre. Jag kan ses redan imorgon i Lidköping.
Den köptes 25 November och är öppnad, men försiktigt använd, absolut nyskick med kartong, alla tillbehör och kvitto.
Lidköping. S9 är din för 4200 om du hämtar upp den imorgon.
Galaxy S9 i nyskick. 4800.
Jag avstår, ska sälja min S9.
Alla tillbehör och kartong med kvitto. Absolut nyskick. Två extra skal medföljer. 4200kr inklusive skicka lätt, eller ett vettigt bud i närheten....
Ok, grymt!
Tyvärr. Ändrade planer på telefonen.
Köpt 20 maj på Telenor, men använd först sedan 3 dagar tillbaka, alltså nyskick. Kvitto finns kvar.
___________________________ Samsung Gear s3 frontier helt nyskick komplett med alla saker, endast testad pris 1500 plus ev frakt [ATTACH]
Skicka mig PM!
Jag kan vänta.
Ursäkta om detta uppfattas som skambud, men 100kr inklusive frakt? @qube
Samsung s9 blå komplett i kartong med alla saker samt kvitto med 2 års garanti samt två kvalitets skal, knappt använd i absolut nyskick pris 4000...
Hej. Säljer nu iväg min Apple Watch med tillhörande extremsportscase. Man får köpa sakerna separat, men jag har tänkt ut ett bra slå-till-pris för...
Jag har fått ett erbjudande om byte och har accepterat, därmed avslutas budgivningen. Bytt med @Jimmy76
1500+frakt för Huawei GT.
Tack för ditt bud.
Lidköping.
Hej på er. Jag skulle vilja sälja min OnePlus 6T enligt ovan. Den är inköpt 8 december på Webhallen och är i nyskick fortfarande. Alla tillbehör...
@Prodrive @Jimmy76
Så här ser min skärm ut, och då har jag inte ens avsiktligt haft en enfärgad svart/mörkgrå bakgrundsbild. hade en Huawei standard bakgrundsbild,...
@dannejanne Du har PM.
@Gustav Karlsson Du har PM.
Ok, hann skicka ett Pm, sorry.
Byten?
Nytt lägre pris, 4558kr inklusive skicka lätt.
Ticwatch såld till @Yoko666
Yes, PM så avslutar vi där!
Säljer åt en vän, som jag har fullt förtroende för. Huawei p20 pro 128gb, svart komplett i kartong med alla tillbehör samt kvitto med 2års...
Såld till @kupster
Hej, nej, det går inte. Man får använda FaceTime och iMessage. Med tredjepartsappar kan man också göra samtal och skicka sms, men inte via numret...
Säljer nu min iPad mini 3 enligt rubrik. Oerhört fint skick! Medföljer gör aktivt Logitech skyddsfodral, laddare och kabel. Fast pris 2558kr...
Bytte klockor, och hela affären gick otroligt smidigt! Tack för ett bra byte! Jag är supernöjd.
Köpte ett läderskal av Miltonbull och allt var i sin ordning och välpackat. Rekommenderas!
Sålde ett par IconX, snabb förskottsbetalning och trevlig på PM. Tack!