Separate names with a comma.
Hej! Säljer nu min Moto X Play då jag införskaffat iPhone. Den är köpt hos CDON 2016-03-08. Det enda tråkiga med den är att det är två små...
Hej! Idag när jag satt vid datorn så slökollade jag mobilen och såg jag att jag kunde uppdatera till Android 4.3. Jag tryckte bara på...
(Börjar med att ursäkta om det redan finns en liknande tråd, men det är lite svårt att se det på mobilen!) Hej! Jag funderar på att få tummen ur...
Blev en 4:a... :o
Det ser ut att bli en 2a. 1an är utesluten i alla fall!
Hej! Jag ska köpa en iPad till att spela in gitarr/sång/bas (Apogee Jam), och jag undrar vilken jag ska köpa? Är det värt att köpa 3an eller...
Exakt! :)
4G är givetvis en stor fördel, men inte för mig. Surfar aldrig på 3G, kör faktiskt kontantkort... :o
Jag har väldigt små händer, men den kanske inte känns så stor ändå? Min Galaxy Nexus är på gränsen, lite större får väl gå an men inte mycket mer...
Min:
Ser ju kanon ut.
Håller med, Sonyn är fördjävla snygg. Men det är tre saker som avskräcker mig: 1. Priset. 2. Storleken. 3. Glasbaksidan. Nu har ju N4an...
Hej! Jag har för tillfället en Galaxy Nexus, och den funkar kanonbra och strular sällan. Men jag är lite sugen på att byta, har haft den i över...
När jag snabbjämförde min GN mot N4an så tyckte jag att 4ans skärm kändes "släpig", den hängde inte med riktigt. Men det kanske bara var ett...
Det bara blev så ;) Tänkte jämföra hur den står sig mot dagens topptelefoner!
Admin kanske kan flytta tråden? :)
Oj, sorry. Kollade inte igenom innan jag postade :o
Tror One är mycket bättre än One X dock...
Hej! Funderar på att byta telefon, inte för att jag inte är nöjd med min nuvarande telefon (Galaxy Nexus), men det är ju alltid kul att byta...