Separate names with a comma.
Har ett par Razer hammerhead vita som inte används intressant?
128 GB är inte aktuellt?
Har ett konstigt problem med min flip 3. Bakgrunden ändras av och till eller så zoomas den in eller blir oskarp. Har jag missat nån inställning...
Söker ett bose soundsport med 3,5 mm uttag. Färg spelar ingen roll. Måste vara Android anpassat
Kvitto/Garanti?
Riktigt intressanta. Men faller pga avsaknad av multipoint. Varför är det typ bara Jabra som har det?
Swedroid är överlägset. Här har i alla fall jag aldrig blivit blåst och beskrivningarna stämmer nästan alltid. Nångång har jag köpt på tradera men...
44mm? Lte? Repor på skärmen?
Privat Samsung Flip 3 Jobb: Iphone 7 Men använder mest min Tab S6 platta
Köpte en galaxy watch 4 av BigF. Snabb leverans inga konstigheter. Rekommenderas
Tyvärr gick allt precis.
Bara klockan kvar. Om någon tar den innan 15 hinner jag skicka allt idag. Då slår jag mitt eget rekord också på antal affärer på 6 timmar :D
Ett annat tips är att sätta i en Cromecast och koppla bakgrund till google fotos. Då kan du lägga in ett kort med info som bakgrund. Har inte...
Nu finns bilder. Vill du ha mer bilder så hör av dig
Bilder
Städar ur här hemma och tänker försöka säljas av de här först innan jag gör ett försök på tradera. 1. Braun Series XT5100 Använd en gång och...
Smartklocka?
Galaxy S9+?
Om du kan överväga att ha en platt skärm så bör Sony Xperia 5 III passa. Alt storebror Xperia 1 III.
350:- + frakt för mest mini
Intresserad av en galaxy watch 4. Alla modeller intressanta. Dock måste displayen vara repfri. Hör av er vad ni har
Vill bara påpeka att det funkar på Suunto 7. Listen to music on the go with Suunto 7
Ja de är rätt. Dock har det kommit en del uppdateringar sen dess. Jag tycker själv att det inneburit ett stort lyft och mycket bättre flyt. Sen...
Måste slå ett slag för Suunto 7. En grym kombo av träningsklocka och smartklocka. Så länge du kan leva med batteritid på 36-48 timmar beroende på...
Flip 3? Lite annorlunda men jag gillar formatet. Jämfört med s20fe som jag hade innan är de bara batteriet som jag kan sakna. Med det sagt är...
Fick android 12 idag. Iof tysk CSC (köpt på amazon.de) Rullar på riktig bra. Känns som allt är lite bättre..
I mitt fall, kunna styra alla lampor via Hue eller smartthings. Att ha Google Keep på handleden när man handlar och bockar av varor. Att ha...
Nu har jag ingen appel watch utan en Suunto 7 men den har väl marginellt bättre batteritid. Min upplevelse är att man snabbt vänjer sig. Tar man...
Bild?
Vart finns den?
Om du kör samsungs smartthings kan du styra allt via klockan. Nu har jag en Suunto 7 men den har ju samma operativsystem. Jag har min primärt som...
För länge sen hade Telenor tror jag tvillingkort. Kommer ihåg att farsan hade de för han hade en lösning med att stoppa i ett simkort i bilen och...
Har haft min en dryg vecka. Var tveksam i början många osäkra kort batteritid, kamera, skärmen.... Men insett att batteriet är ok varken dåligt...
Med alla dom kraven så är det väl bara Galaxy watch 3 eller active 2 som passar. Akilles är ju batteritiden där faller som flesta Wear OS. Vet i...
Hur länge kör du bud? Eller har du ett "Köp nu" pris?
Jo de går. Funkar på min iallafall
En privat S20 FE och en Jobbtelefon Iphone 7 Jobbigt med två laddare
Önskar köpa en Chromecast audio Den skall vara i bra skick. Betalar upp till 500:- inkl frakt. Hör av er
Såld?
Generellt är S Serien bättre än A serien. Vet inte hur det är med uppdateringar men tror S serien är snabbare och fler uppdateringar också.