Separate names with a comma.
Ja, det fixar sig eftersom den är olåst med ett 3 kontakt så kan du göra vad du vill med det simkortet o stoppa in ett Tele2 kort. :)
Har JF3 och telefonen är köpt hos Telia i början av Juli.
Har också haft lagg och tycker att GPS är pissdålig... men ändå är denna telefon ett par klasser bättre än iPhone 3GS :) Tyvärr finns det folk...
Det man bör göra innan man kör dessa uppgraderingar är att spara undan sin default.prop fil och eventuellt också build.prop... i dessa filer...
innan du gör någonting rekommenderar jag en total backup via program som gjorts av någon på XDA om jag inte minns fel, någon som kommer ihåg vad...
Det bäst man kan göra innan man börjar leka med sin nya telefon är att göra en total backup av hela systemet. Det är väldigt enkelt att återställa...
Orginal fw (rootat + laggfix) men ingen ny uppdatering... kommer väl Q1 2011... :(
Jo, vi kan alltid hoppas att det kommer någon uppdatering till 2.1 för Kies, men jag börjar undra vad som dröjer... 2.2 vet ingen när det...
Precis
Så illa kan det väl ändå inte vara eller? dvs. har deras paket 5gb som ingår ska det väl för sjutton inte spela någon roll om man har iPhone,...
Antagligen för att Samsung inte tycker att det är värt besväret. Kies kanske inte fungerar i Sverige? Samsung säger ju ingenting som vanligt så...
Vore trevligt om dessa gick att göra reverserbara, dvs. Fix lag och unfix lag osv. för det mesta. update.zip görs ju med allt från backup/restore...
Jo, minst 2 lurar per år köper jag :p Men det kommer komma riktigt feta lurar nu i höst... frågan är om man ska vänta en "liten" stund och få...
Är det inte det som kallas kundvård?
Tyvärr verkar det inte bättre än att Telia låser sina telefoner (bundna med abonnemang) då jag nyss försökte köra med ett Telenor abb. i min...
Jag är helt övertygad om att Gingerbread aka Android 3.0 kommer komma till Samsung.
Bra skrivet Androido :) Precis så känner jag att det ska vara, att man hjälper varandra o tipsar om nya spännande funktioner i telefonen och...
Japp
Låter verkligen som ett måndagsex. Jag har haft laggproblemet (fixat) och gps och dessa saker fixas enl. samsung med ny firmware. Men skärmen har...
Ja, den där köper jag direkt om den existerar :D
Nej, Samsung kommer avsiktligt låta bli att ge sina miljontals SGS användare Android 2.2 för att försöka tvinga oss alla att använda/köpa bada...
Har någon sett om detta kommer att finnas tillgängligt för oss i Sverige eller kommer att kunna beställas från Europa?...
Nej, då kan man nog anta eftersom flera andra som köpt av OnOff och Mediamarkt att det är nordiska modellen (och varför skulle det inte vara det?)...
Ja, chansen är betydligt större iaf. :) 100% säker kan man dock inte vara eftersom de kan ha något större centrallager någonstans längs E4:an...
Ja, någonstans måste det ju vara så eftersom alla som köper SGS nu får den... men finns inte via Kies... fattar inte riktigt vad som händer....
Håller med om att det är konstigt. Vet inte om det beror på Svenska Samsung som helt enkelt inte fixat det eller om det sköts centralt ifrån och...
Har du lagt in annan FW? så kan fingerprint filen vara felaktig och då hittar den inte t.ex. skyddade appar eller t.ex. Swedbank. alternativt om...
Jag tror varken OnOff eller Mediamarkt tar in tyskimporterade. Nog bara en ny batch för Norden/Europa som har nyare firmware :D
Har du köpt den på Mediamarkt tvivlar jag starkt på att den skulle vara tysk importerad. Tror snarare att de nyaste lurarna har en *bättre*...
Amen till det. Hysterin med att få in 2.2 förstår jag inte. Väntar nog hellre 2-3 veckor längre om det sen blir en stabil o bra FroYo :D
2266 med orginal JF3 rom + 1-click laggfix :D
Den står redan på repeat som enda alternativ i mp3 listan :D
va? uppstartsmelodin är ju halva telefonen?? :eek::eek: :cool: ;):D
I just fell in love with my SGS phone <3 <3 <3 Håller med, tänk att en sådan "enkel" fix gör telefonen till ett prestanda monster :D
Annars går det faktiskt riktigt fint o bara hålla fingret för högtalaren där bak, men via inställningar är väl att föredra om man nu vill slippa...
Ja, orginal har jag (JF3) och där har det inte varit och är inget problem med facebook sync.
Japp håller med... det var illa när till och med min X10i var snabbare på det mesta än SGS... men nu flyger mobilen fram i allt :D <3
Jo, stämmer nog, OC till 1200, men verkar inte 100% stabilt o köra där... iaf. inte med nuvarande firmwares o_O Men vem vet om 1 vecka? :D...
Ja, jag höll på att bajsa på mig på jobbet idag då jag skulle testa denna lagg-fix lite snabbt... hela telefonen ballade ur efter reboot... var...
Undrar om det var på XDA jag läste om någon som fått 2800 med sin SGS i quadrant testet... vet inte vad han gjort, men luktar custom kernel o...