Separate names with a comma.
Någon som vet varför och vad wifi gör efter omstart? Efter omstart av mobilen så aktiveras wifi fast inte fullständigt. Syns i GSam att wifi är på...
Nyss köpt mig en S20+ och gick ifrån S9. Med s20+ så får jag upp ett par gånger i veckan att jag måste aktivera google autosynk. Hade aldrig det...
Nån mer som fått det problemet idag? Ploppar upp titt som tätt att de vill att jag ska aktivera det. Vill inte göra det men det går ju inte att...
Tänkte prova här i fall nån har nån ide innan jag tar det via jobbets It-avdelning eller apple. Vi har fått iphone 7 som jobbtelefon i somras....
Någon mer som har problem med att ladda ned och uppdatera appar via mobildata? Verkar som det kommer och går. Allt annat som surf mm funkar...
Någon mer som märkt att efter senaste uppdateringen så har adaptiv ljusstyrka ballat ur helt? Flera gånger den hängt sig på full styrka och går...
Nu är jag säkert udda (som vanligt :-D) men är det någon som känner till om det går att croppa sidorna på en edgedisplay? Är lite störande på min...
Hur är det i era bibliotek? Jag har ju alla mp3-filer i mappar för varje artist och undemappar för albumen. I originalspelaren så om man klickar...
Är detta möjligt alls eller utan root? Har t.ex facebook och tweetcaster som envisas med att tugga en del data i bakgrunden trots att precis allt...
Här är en app om man vill ha reda på vad var och en app drar i data. Den kostar 13 kr. Har letat efter en sådan ett tag då jag märker att...
Fann länk till denna via XDA. http://www.kickstarter.com/projects/597507018/pebble-e-paper-watch-for-iphone-and-android Fungerar som sagt till...
Letar efter en app där man kan se och/eller logga när en app eller systemprogram använder datatrafiken. De jag provat hittils kan inte göra det....
Någon som vet hur man kan kontakta google med synpunkter mm? Verkar ju stört omöjligt att finna nån adress eller nåt fungerande formulär för kontakt.
Någon som har swedish languagepack till better keyboard 8? De finns ju inte längre på market och jag har inte nån backup på språkpaketet.
Någon som har den som apk.fil? Härom dagen så brakade den ihop och går ej längre att starta. Det är den enda som går ihop med min BT-klocka och...
Ni har säkert märkt att vissa utländska appar är beskrivningen översatt till svenska. Nån som vet om det är google eller appägaren som gör detta?...
Är det fler än jag som märkt att blåtanden inte är så kompatibel med andra enheter är SE egna? Har ju ett par Peltor hörselskydd på jobbet med...
Någon som vet hur man tömmer papperskorgen utan att radera varje enskilt mail? Lite störande att först radera mail från inkorgen för att sen också...