Separate names with a comma.
Jag har 3par av dessa som är oanvända. Dock är alla i storlek small. Luxury Memory Foam Eartips for Airpods Pro
Hmm skumt :). Jag laddade först hörlurarna och fodralet till 100% sedan la jag mobilen på laddning på trådlösa laddaren och öppnade upp locket...
Förstår inte hur Apple inte kan veta vilka specifikationer iPhone 12 / Pro kommer ha :)?
Kan ibland ta sin lilla tid :). Jag gjorde samma procedur under natten och när jag kollade på morgonen var dom uppdaterade.
Sambon har en iPhone XS som också är från april och hon har liknande laddningsmönster som du och har 99% i batterihälsa på telefonen. Jag har...
Tycker personligen att 95% i batterihälsa inte är dåligt på en telefon som snart är ett år :).
Hur är ditt laddningsmönster på telefonen? Jag laddar min 11 Pro varje natt via min trådlösa laddare oavsett hur mycket batteri jag har kvar. Har...
Inte hunnit prova ANC:n ordentligt efter uppdateringen men ska göra det under dagen. Positivt dock om det är som du upplever det :D.
Oja jag håller helt med dig ;).
Har också uppdaterat mina AirPods Pro till 3A283. Upplever ljudet som bättre och mer punch i basen eller så är det placeboeffekt :cool:.
Såld på KS, avslutar annons!
Seiko SNZF22J1 Gulddykare. Säljer vidare klockan som jag nyligen köpte på KS. Har använt den två gånger sedan jag köpte den och det finns minimala...
Sitter som berget :D. Glöm inte montera dit den transparenta filmen som medföljer. Den som gör att skalet sitter bra.
GW-5000-1JF [ATTACH]
Jag kör med detta som fungerar kanon och skyddar bra :) Köp Ringke AirPods Pro Layered Case White online
AMEN! :innocent:
Tack för att du dela med dig :D.
Får upp följande när jag trycker på den :). [ATTACH]
Kör via mobilen och Safari, samma problem via Chrome i mobilen när jag testar :).
Missa du bifoga bilden :). Ser inget?
Apple iPhone 11 Pro. Oredigerad. [ATTACH] [ATTACH]
Skulle absolut inte förvåna mig om det kom längre fram. G-Shock lansera hyfsat nyligen en mer ”träningsklocka” så sakta framåt hehe. G-Shock...
Till stor del för att synka tiden, byta tidszon, kolla batteristatus på klockan, ställa alarm, auto uppdatering av sommar/vintertid, tilt to wake,...
För mig är det verkligen ingen big deal om iPhone 12 Pro kommer utan eller med 120Hz. Jag kommer ändå ha det avstängt så som jag hade med Pixel 4...
Sålde Comply-pluppar för Galaxy Buds till @MineFrost. Snabb betalning, mycket trevlig kontakt. En smidig affär hela vägen. Rekommenderas varmt!
För min del blir det att avvakta tills Pixel 5 presenteras innan jag bestämmer mig för vilken. Hoppas att Pixel 5 erbjuder ultra vidvinkel då blir...
Tycker du att 300€ för en telefon är dyrt :eek:? Är ju typ godispengar. Finns betydligt dyrare telefoner som saknar ip-klassning.
Sommarklockan för 2021 fixad :cool:. Seiko SNZF22J1. [ATTACH] [ATTACH]
Apple iPhone 11 Pro. Oredigerade. [ATTACH] [ATTACH]
Samsung med Snapdragon säljs tyvärr inte i Sverige eller via någon mobiloperatör :).
Exynos.
Haha den var ball men dottern har redan en Baby-G :cool:. [ATTACH]
Nya tillskottet Casio G-Shock GW-5000-1JF. Utan tvekan en av dom trevligaste squares jag haft. Stort plus att den också har screwback :). [ATTACH]...
Stort tack för förslaget men är inte intresserad att mecka med displayen :).
Söker en iPhone 6 eller 6s Plus. Huvudsaken är att displayen inte har några sprickor och att telefonen fungerar som den ska :). Behöver inte...
Om man upplever kameran som medelmåttig är väldigt individuellt och en subjektiv bedömning från person till person om man placerar den i mitt...
Om man upplever en kamera medelmåttig är väldigt individuellt. Allt handlar om vilka krav man har på kameran. Du hade säkert blivit ledsen över...
Dom flesta användare som inte har några större krav eller kriterier blir säkerligen nöjda med vad Stock kameran presterar men vill man ha en...
Amen! Jag hade inte kunnat skrivit och förklarat det bättre själv :). Har haft ett flertal Huawei P30 Pro men mina senaste Androidtelefoner var...
Jag upplever att videokvalitén på samtal via FaceTime med sambon via hennes iPhone XS är av dålig kvalité. Jag upplever skärpan som dålig och...