Separate names with a comma.
Efter den senaste uppdateringen har det som tidigare var svep nedåt och ett klick bytts ut till svep nedåt och tre klick om jag vill sätta min...
Jag upplever att det är för hög samtalsvolym när jag talar i telefon, trots att jag trycker ned den i botten. Googlar jag hittar jag andra med...
Hur får jag bort min gamla telefon från att synas som en av mina enheter. Jag har googlat och följt de instruktioner jag hittat, men allt jag...
Jag kopierar från mitt gamla inlägg i Pixel 7-tråden nedan. Jag har allmänna problem med Runkeeper, enligt nedan: 1. Den fryser lite...
Jag bytte nyligen till en Pixel 8 Pro (Från en 7 Pro) och har ett märkligt problem. Jag är prenumerant hos Omni och Omni Ekonomi och de skickar en...
Jag tror kanske inte detta har med telefonmodellen att göra, men jag får ofta - inte alltid - aviseringar för sent från min kalender. Idag har de...
Ett återkommande problem jag har på min Pixel 7 Pro är att fyrkanten (nere i höger hörn) slutar att fungera gång på gång. Än så länge har jag löst...
Hej. Jag har haft allmänna problem med Runkeeper i flera veckor nu och jag undrar om någon annan har liknande. Jag har rensat data, tömt cache...
Jag har precis skaffat en P7 Pro och det är omöjligt att ladda trådlöst både på min lampa jag har vid sängen och i min Škoda Enyaq....
Då och då slutar tangentbordet att fungera i min Pixel 5 och jag måste starta om telefonen för att det ska fungera igen. Är det något någon annan...
Varför är Pixel 5 så fruktansvärt långsam när man tar kort inne i What's App och vad kan man göra åt det? Det var inget problem med Pixel 3, men...
Jag har märkt att gyrot på kameran inte är korrekt. Det är 1-2° fel, vilket inte minst syns genom att det inte är nollat när jag håller kameran...
Upplever ni att "smart laddning" som hoppar igång när ett larm är inställt på morgonen fungerar? Jag upplever det som att mobilen kan vara...
Jag använder den levande bakgrunden med jorden på. Den som visar moln och annat i realtid, säger den. Plötsligt var alla molnen borta. Är det en...
Jag har precis bytt från Pixel 3 till Pixel 5, så jag har haft Android 11 ett tag, men jag är lite förbryllad över en sak. En app (Turf, men...
På min Pixel 3, när någon ringde, stod det t.ex. 054- osv, när någon ringde mig. Nu, med en ny telefon, Pixel 5, står det istället alltihopa med...
Om man vill använda en tredjepartsapp för epost (jag har aldrig riktigt gillat Gmail-appen), vilken rekommenderar ni då? Jag har tidigare använt...
Jag har på mina tidigare Pixel-telefoner (1 och 3) använt Novas Launcher, bl.a. för att kunna använda oändlig scrollning mellan skärmarna. 1....
Hej. Sedan jag uppdaterade till Android 10 kan jag inte ansluta till 5Ghz-nätet i min lägenhet. Någon annan som har liknande problem och/eller...
Jag har precis börjat använda min Pixel 3 och eftersom min bil inte kan spela musik via bluetooth, märkligt nog, behöver jag använda trådlös...
Jag upplever min Pixel, som varit hur bra som helst det dryga halvår jag haft den, blivit segare sedan den uppdatering som ägde rum tidigare i...
Hur upplever ni batteritiden? Jag har inte haft min jättelänge, utan köpte den strax före uppdateringen till Android 8.1 och jag tycker att...
De senaste månaderna tycker jag att det blivit allt vanligare med att Google rapporterar att "någon försökte använda ditt lösenord" och att de då...
Någon som kan lista några surfplattor som har högtalarna på BÅDA kortsidorna, så att det blir riktig stereo i liggande läge? Min Nexus 10 har...
Eftersom Pixel nådde humana prisnivåer nyligen och jag hade pajat min gamla telefon slog jag till och än så länge är jag helnöjd om än lite...
Min Nexus 10 blir bara segare och segare och det beror säkert till stor del på att Google övergav den efter Lollipop, men när jag ska kika efter...
Jag får nu då och då (ganska ofta) meddelandet "gränssnitt har kraschat", varpå skärmen blir svart. Trycker jag på avstängningsknappen kommer allt...
Jag har använt min XZ i drygt en vecka nu och är generellt nöjd. Jag har dock reagerat på en sak. Det har hänt vid ett flertal tillfällen att...
Senaste dryga veckan verkar inte doze fungera längre. Jag har en Nexus 5 och det var en säkerhetsuppdatering nyligen och jag vet inte om det är...
Jag har en Nexus 5 som jag fortfarande kör Kitkat 4.4.4 på, då jag på min förra telefon fick uppleva Lollipop 5.0 ett kort tag och inte gillade...
Hejsan, Jag blir ibland tokig på "mm-qcamera-daemon"-buggen på min Nexus 5 och jag har ännu inte uppdaterat till Lollipop (medvetet). Nu undrar...
Fungerar Nova Launcher med Lollipop? Jag har inte lyckats läsa mig till det någonstans.
Jag har en Nexus 5 som jag fortfarande har kvar KitKat på. (Jag köpte den och hade Lollipop några veckor på min gamla telefon, en Nexus 4) Nu...
Hur får jag min surfplatta (Nexus 10) att inte meddela mig om redan lästa FB-meddelanden och lästa mejl på mitt Gmail-konto? Varje gång jag slår...
Två gånger på ett dygn har mitt microSD-kort till min HTC kraschat och jag har då formaterat om det och det har funkat igen, men frågan är; vad...
Är det verkligen olika från modell till modell med piltangenter till HTC:s originalkeyboard? Min Incredible som jag nyss sålde hade det, men min...
Hur fungerar era telefoner under laddning? Jag har precis köpt en ny (ja, eller begagnad) Sensation XE och när jag har den på laddning och...
Den lilla pricken i vänster hörn, som ibland är grå, ibland är grön, vad betyder den?
Jag har ingen som helst erfarenhet av att byta OS på min telefon, men sedan den senaste uppdateringen till ICS är den seg och småbuggig och jag...
Hur fungerar det med autouppdatering på Google Play. Laddar den då hem och installerar uppdateringar direkt? Gör det det alltid, eller låter...