Separate names with a comma.
"Lätt att nå"/svepa ner gesture-bar för att nå övre halvan av skärmen fungerar knappt. Fungerar bara snart efter omstart
Tack! Detta funkade på ena mobilen men inte den andra. Märkligt
Jag sökte efter denna inställning men hittade inte. Pro eller Pro XL? Kanske inte behöver. Såg på Spigen kartongen att den enda QR-koden är till...
[ATTACH] Det här är Gemini Pro på en Google Pixel 10 Pro.
Fick hem Google Ring Stand. Mobilen vinglar inte medans ringen sitter på. Känns ganska premium i handen förutom att det är lite "ihålig plast" känsla
Verkar vara så. Fast det är skalen som inte går att dela. Tydligen annorlunda dimensioner på kameran mellan 9 Pro och 10 Pro
Dave2D's videokamera jämförelse med iPhone 16 Pro Max är inte så lovande men å andra sidan har video alltid varit bättre på iPhone än på Pixel
Lite oroad, men utan saklig grund. Jag läste nyheten bara och tänkte "de ska inte styra såhär mycket med min telefon". Men vad är en cykel? Jag...
Chattade med de nyss igen. Sa samma sak till mig. Känns ganska oseriöst att de inte vet vilka som har skickats. "Under behandling" Till mig sa...
Jag gillar hur taggade vi på detta forum är ändå
Och nu står det ingenting längre
Ganska konstigt att vi får olika besked på chatten. Eller inte. När beställde du och vilken färg&modell?
Sant jag tänkte fel. Men är det inte lite konstigt att ingen här har skrivit att deras beställning är skickad? Kl är nästan kväll nu
Det vet man inte. Beror på vilken färg och modell. Jag beställde Pro Moonstone och Pro XL Jade. Båda 128GB Edit: XL 256GB
Jag beställde ca kl 01:00 den 21/8 på Halebops hemsida och enligt deras chatt nu så hann lagret ta slut och min beställning blir försenad. Det var...
Det var någon snäll själ i denna tråd som delade koden. Kolla med Halebop Support om du kan lägga till den i efterhand
Tack. Efter att jag gjorde inlägget så fick jag tips om Tech21 skal men jag sparar Ringke som ett alternativ. Oavsett vilket så vill jag kombinera...
Synd. Ja jag ser det nu :( de har höjt priset på ena Pro mobilen. 10 Pro: 2160kr istället för 1440kr 10 Pro XL: 7560kr som förut
Jag tror faktiskt att du fortfarande kan byta färg om du är snabb. Hör av dig till Halebop
Har någon testat skal från Tauri? Verkar vara det enda genomskinliga på Amazon med pixelsnap. Vill helst ha Spigen men deras variant med...
Låter lite som att de trycker fram preliminär datumet med flit så de inte behöver ansvara för överaskande förseningar. Förmodligen kommer den...
Någon som vet om det finns en logisk förklaring till varför fold alltid har haft sämre kameror än resten av serien? Tunnare mobil?
Jag kommer försöka i denna tråd också. Om någon ser ett transparent skal med pixelsnap cirkeln i samma färg som mobilen så ber jag er att tipsa
Jag tror också det. Dock är Elgiganten duktigare än någon på att lista förmåner vilket säkert lockar fler kunder. Exempelvis att om man köper TV...
Nu står det att Halebop kampanjen på 10Pro gäller t.o.m. 2/9 eller så långt lagret räcker
Den här är ett exempel. Fast här är skalet tintat i färger och inte ens mobilens färg tyvärr.
Det spelar ingen roll. Om en tillverkare skapar transparent skal för en Moonstone Pixel 10 Pro så är sannolikheten 100% att de även gör det för en...
Är det någon som kan tipsa om ett transparant skal med pixelsnaprä-ring i samma färg som mobilen?
Jag förstår inte hur sånt fungerar. Mobilerna finns i lager i varuhusen men lansering är den 28/8. Hur kan vissa kunder få tag på mobilerna redan?
Tack ja det verkar som ett sätt för elgiganten att tjäna mer pengar. Har du tips på ett ställe som har den sortens garanti på en C3 som du nämner?
Tack för din input. Rean nu är bra
Jag tror att jag hoppar över den utökade garantin isåfall. Då återstår det att se hur lång garanti LG har för C3. På produktsidan i deras hemsida...
Tack för din input. Man kan nog ta följande punkt som ett tecken på att ful tolkning kan komma att göras av Elgiganten och Elcare om man skulle få...
Det har nog mest med sinnesro att göra. Tack för din input
Hej Vet inte om det är rätt forum för diskussionen men är ute efter att köpa en LG C3 65". Priset på Power och Elgiganten är lika men oavsett så...
Jag förstår varför tillverkare skulle vilja strama åt den perioden med tanke på hur få personer det finns som vet hur man ska värna om...
Ja mycket generöst. Tror att de är rädda om det dåliga ryktet som ett uppsvällt batteri kan sprida speciellt i ett än bara "halvt-etablerat"...
Uppdatering Ca 2veckor skickade Google Sverige en ny Pixel 6 i samma färg, med trådade hörlurar exakt som Franska Fnac sålde den till mig förut....
Jag skriver PM
Ja för att de nekade mig hjälp pga bor inte i frankrike