Separate names with a comma.
Hej. Jag har skaffat ny telefon. Hur gör jag för att få mitt redan betalda truecaller till den?
Låter ju bra. Då kan ju en Incredible S va nåt för mig. Tack för era svar.
Har sneglat på Incredible S och är fundersam på om det kanske ska bli min efterföljare till SE X10 mini pro. Men det finns en sak som stör mig...
Stämmer. Jag är som sagt van att ha många färger att välja på.
När det släpps en ny telefon hur lång tid brukar det ta innan man kan hitta typ Copter displayskydd och silikonskydd och annat att köpa till den?
Finns det nåt sätt att göra detta utan att roota den nya nallen? Titanium backup funkar ju bara med root. Jag vill alltså kunna lägga över en...
Ska snart införskaffa en ny Android. Finns det nåt sätt att ''flytta'' över appar med dess inställningar till den nya nallen? Jag använder nu...
SE´s lurar har 18 olika färger på LED'en att tillgå.:D Jag använder 6-7 olika nu. Helt perfekt. Man ser direkt om det är ett mail, sms, missat...
:cry: Tråkigt. Men tack för svaret. Då vet jag.
Som rubriken lyder, hur många olika färger kan ni få på LED notifikationen? Och sånt är väl "inställt" från början = ingen app i världen kan...
Självklart. Dumt av mig. Har lagt till det i mitt första inlägg.
Jag kan absolut tänka mig en större telefon. Samsung galaxy s2 finns med i mina funderingar, men den har efter vad jag förstått ingen led alls?
Hej. Jag har en Sony Ericsson Xperia X10 mini pro, som jag har haft i lite drygt 1 år. Det är min allra första Android, och jag är fast. :)...
:) Aha! Så är det nog för mig också! Fast jag kör original ROM. Men det stämmer som du säger när man kollar i Backup/Återställ. Tack för ditt svar!
Ingen som kan hjälpa?
Det hade jag faktiskt ingen aning om. :)
Jag har länge kört titanium backup pro och har några backup scheman upplagda, vilket förut fungerade jättebra. Men nu så körs inte dessa scheman...
Låter jätteenkelt när du skriver det, men när jag nu läst igenom diverse guider i ämnet "flasha" in custom ROM så låter det krångligare. Men...
Håller på att försöka läsa in mig på hur jag ska installera en custom ROM på min x10 mini pro. Tror säkert att jag ska lösa det såsmåningom, även...
Vet du om du kan ''få'' fler fäger med hjälp av typ led me know eller blink eller så?
Hmmm tråkigt. Jag har väl blivit bortskämd med att ha så många olika färger nu. Iofs med hjälp av appar (blink och missed call). Tack så mycket...
Har börjat att så snått snegla lite åt htc:s håll efter 1 år med SE Xperia x10 mini pro. Och en sak som jag verkligen älskar med den telefonen är...
Jo då nu så, efter en ''restore'' med xrecovery så fungerar telefonen och tangentbordet återigen som det borde. Är fundersam på om det kan ha...
Tack så mycket för hjälpen. Jag gör så.
tack. får nog bli så. vad är bäst, att använda xrecovery restore eller sony ericssons egna verktyg för återställning?
Har testat med rom manager nu, att fixa tangentbordet. Fungerar inte. Har även enligt en guide på xda bytt ut en fil i system/usr/keychars....
Har nu markt att mitt tangentbord inte l.ngre har svensk layout. Vet att jag fixade det forut och bytte ut keyprint. Xml har testat det nu oxa...
Jag har inte gjort det. Men du anser att jag borde det eller? Tips på nåt i så fall? Men hur kan det bara sluta fungera, jag kör ju standard.
Vad har hänt med min mini pro. Helt plötsligt så får jag hela tiden upp ett felmeddelande som lyder: "Processen com.sonyericsson.textinput för...
Min lur är rootad så det är inga problem. Men om locale och andra använder maps så måste det ju vara kvar iaf. tack för svaret.
Ja så måste det nästan vara. För jag har rootat min x10 mini pro, men har original rom och har installerat swedbanks app utan problem.
Ja som rubriken lyder kan jag avinstallera google maps utan att få problem med andra appar? Tänker bla på locale och andra appar med...
Igår kväll så började det helt plötsligt fungera för mig att ladda ner från market! Mystiskt, men bra. Är ju så irriterande när man inte får hem...
ebay har ju släppt en tradera-app nu. Har försökt att få ner den från market, men det misslyckas hela tiden. Den börjar ladda ner, men slutar...
Tack för tipset. Tyvärr hjälpte inte heller det.
Försökte att ladda ner tradera-appen, funkade inte.
Har ett tag nu haft problem med att ladda ner appar från market. Har läst att andra på swedroid har haft samma problem förut. Appen börjar...
Jag har testat både med standardtelefonboken och en utomstående kontakthanterare och det är samma sak. Tar VÄLDIGT lång tid innan namnet kommer...
Aha! Mitt problem med kontakterna kan alltså ha med senaste uppdatering att göra. På nåt sätt är det lite skönt att inte vara ensam med...
Jag har fått ett problem som jag trodde hörde ihop med truecaller, men det ska det inte göra, då truecaller inte kollar upp kontakter man har i...