Separate names with a comma.
Har kommit på att för att komma in i HBOOT-skärmen krävs att du tar ur batteriet (och sätter tillbaka...) innan du startar upp med Power+Volym...
Hej igen! Lite fler grejor: Jag har S-off och Revolutionary CWM v4.0.1.4 i HBOOT och Recovery-menyerna... S-off-teorin föll således......
SU-2.3.1-bin-signed.zip Hej! Har kört enligt ROOT-guiden och ska installera rubrikens fil i via Revolutions läge med blå text (om man säger...
Ok. Tack för alla svar. Får väl invänta uppdatering till Handcent... /N
Hej! Knasigt problem: Om du ska MMS:a en bild via Handcent och låter den komprimera bilden, så bildas ett rutmönster i bilden, ungefär som...
Lyckades lösa det... I Jortes settings fanns möjlighet att välja vilka av Googlekontots kalendrar som ska visas. Synkningen verkar funka också....
Hej! Låter som om det är ett hett tips! Ska prova när jag kommer åt hennes lur. Har du någon hint om var i menyerna inställningen görs? Tack...
Frugan har skaffat Xperia X10 Mini efter mitt tjat om att kunna dela våra (Google-) kalendrar smart och smidigt. Nu stöter jag på patrull när jag...