Separate names with a comma.
Tack, ja jag funderar starkt på att spola ner mobilen i "porslins fåtöljen" :mad: inget vill fungera eftersom det inte finns något till just den...
jag lyckades!!!!! eller nja, jag lyckades iallfall låsa upp bootloader så jag fortsätter väl ett tag till,,,, :) tack för att du flyttade till...
Är det någon som vet vart man kan hitta en custom rom till denna tråkiga mobil? Har sökt och testat olika men inget funkar, Jag har rootat...
Har samma problem, min s4 active mördar minneskort, är inne på 4:e kortet nu, spelar ingen roll vilket märke på sdkort, Men det är mer som...
ok, jag har Android 5.0.1 så det är säkert Lollipop, det var efter den senaste uppdateringen som mobilen började strula, typ hängde sig, öppna...
jag har samma problem med min S4 Active, den flippar ur och startar om, hoppar bland program, låser sig och fryser skärmen, har haft min i lite...
Hur ska jag göra för att inte kasta mobilen i väggen? när jag installerar en app så lägger jag den på minneskortet, men så fort mobilen gör en...