Separate names with a comma.
Jag har en RT-N66U och får 250 ner och 134 upp (5 ghz). Jag har 1000/1000.
Ja, det är inte den bästa översättningen. Tycker även att det är lite dumt att meddelandet visas varje gång man startar om plattan. Hade ju räckt...
Det är en felöversättning. Prova att ändra språk till engelska så kommer du se att meddelandet som ligger kvar ändras till "An SD card have been...
OK, hade även det felet på min (förutom översättningsfelet). Det visade sig att Samsung har problem med vissa versioner av Sandisk Ultra 64GB. Jag...
Just det meddelandet är felaktigt på svenska har jag märkt. Han man plattan på svenska så står det något liknande med "Ingen SD-kort har sats...
Åtgärdat OK, nu verkar jag ha kommit på vad felet var. Tydligen så har det varit problem med just Sandisk SanDisk Ultra 64GB MicroSDXC kort och...
Hej, Jag har ett Sandisk 64 GB minneskort som jag stoppat in i min Galaxy Tab S 10.5. Allting fungerar bra tills jag lägger egna filer på det....
Jag kör också original. Känner på mig att det var något som kom med i senaste uppdateringen. Har använt den dagligen i ca. 1,5 år innan utan...
Min har blivit likadan. Vet dock inte om det var uppdateringen som kom för någon månad sedan eller om det var när jag återställde den ungefär...
Ni somnar testat denna dongle, hur bra fungerar det att se film på? Min tanke är att ersätta min nuvarande mediaspelare. Hur bra bild blir det om...
Är det någon som vet om man kan byta låt och pausa med Skullcandy Ink´d iPhone hörlurar? Har läst i tidigare inlägg/trådar att de ska fungera att...