Separate names with a comma.
Har ett litet irriterande problem med luren nu som jag inte reagerat på innan. Om jag befinner mig inomhus så är det inga problem men så fort jag...
Assisterad GPS är inte aktiverad, behövs inte när man kör navigon i "offline" mode.. var mest nyfiken på om det tickar datatrafik när man...
Jag skickar aldrig MMS.. enbart ett fåtal SMS i månaden och runt 30min samtalstid. En annan grej jag reagerat på också är att jag har ett par...
Har en som kan tyckas dum fråga men har fått lära mig att det inte finns dumma frågor :) När jag använder GPS'en så måste man ju i sin tur...
Efter att ha uppdaterat luren till 2.2 så tar det evigheter innan luren kan hitta sateliter när jag skall använda GPS'en.. någon mer som lider av...
Verkar som många har problem att ladda ner filen från ZTE's sida... vet inte om detta strider mot forum reglerna och om det skulle göra det så får...
Trevligt trevligt.. då var luren uppgraderad :) inte för att jag märkte nån större skillnad förrutom att man måste lägga in allt skit man hade...
Har listat ut hur man installerar Navigon men så klart vill luren koppla upp sig vilket inte var min tanke :( tanken är att köra gps'en som...
Är det någon har installerat Navigon GPS till android? jag vet att man kan ta ner en trial men det är inte den versionen jag har :P hehe *blink*...
Se där.. det var inte svårare än så, tackar så mycket :) då var 1 irritationsmoment avklarat Nu ska jag bara lyckas ta bort det där otroligt...
Tänkte kolla om nån vet ifall det går att aktivera knapplåset manuellt på denna luren? har haft den i en vecka nu och är grymt nöjd men med få...