Separate names with a comma.
bästa med telenor är ju att du kan faktiskt byta ab uner bindinstiden en gång i månaden upp och ner. så lätt bästa valet
svar nej. du får info om att du väntas en uppdatering oavsett hur mkt batteri du än har, går ej att hämta den om du har mindre än 60% batteri...
nej alla fick ju ut den inom 45 dagar ju?
4000mah ! Nej tack!
men nu är det som så här att från htc släpper uppdateringen till operatörerna så kan det ta upp till 45dagar. på alla uppdateringar! "På grund...
har inte heller fått den :(
Man får alltid en liten uppdatering före den stora. :)
allmän info., finns även på samma sida som han angav tidigare. eller på htc´s hemsida. men detta här är en uppdatering för enbart brandade 3 htc...
Det är ju därför vi har varit så pass irriterade. och vi alla vet att alla andra operatörer har skickat ut den till sina kunder... men vi är glada...
Helt rätt. ALLA som har 3 (brandad) kommer få uppdateringen (4.1) inom 24timmar.
Och det där är inte personangrepp? Håll er till tråden! Tror inte Heller vi ska fokusera på sense5.0 så mkt. Tror 4.2 inte kommer komma till oss...
Wooop wooop Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
[IMG] Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Printscreen Tack! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag personligen hade väntat ca två månader om du kan hålla fingrarna i styr. släpps just nu bra 5tummare med 1080p och bra batterinivå ovan på...
Ett INAKTIVT kort :)
om det är ett inaktivt kort, kunde du lika bra stoppat in tungan, samma effekt typ :D
men som du säger så kom denna uppdatering upp dne 8e. vi snackar med dom på deras fb. absolut, bra förslag ska jag börja med printscreens. men som...
Stämmer helt rätt. Lås tråd. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Går inte. Om man skriver med dom på fb på 3s sida så går det inte länka från mobilen. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Helt rätt. Men dom kommer ta mobilen förmodligen ifrån dig och så slutar det med att man inte får pengar tbx på något sätt om man tex köpt den i...
Jo det stämmer. Det av anledningen att dom inte ska kunna säljas i landet o i något annat. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Ja 3 och htc's kundservice Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Använder du vara nova? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
http://www.unlockroot.com/ Tänkte höra om någon här har köpt tjänster från denna sidan?
Förklara?
Har tyvärr en känsla av att du har rätt. Dom har redan förlorat väldigt mycket förra året när det gäller säljande av mobiler så jag förväntar mig...
exakt, frågade på 3's fb sida. Dom vet inget längre om någonting med utsläppet
http://www.ebay.com/itm/New-Original-Genuine-HTC-Battery-BJ75100-X720d-One-XC-2000mA-/271137141407 hittade en htc one modell med lite större...
Har inte med saken att göra. Har du något tips till honom så skriv det eller skit i det.
Kör igång med tex nova ovanpå. Utseende och allt blir helt som du själv vill ha det. Sedan har jag en direkt länk på min homescreen till sense....
Någon som vet nåt mer om släpp av kernel Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
har hört det tidigare oxå att netonnet´s lurar inte kommer med svenska. men sjukt kul att du fått bara positiv bild på den :)
"long Term Evolution" det är väl skitsamma om det står 4g eller lte
Haha har du rätt i. Men nu börjar vi nog gå off topic här. Får ta och fundera ut vad jag ska göra med min lilla hox. Har inte den blekaste just nu...
Kanske är ute o cyklar nu. Men tyckte jag såg innan att ROOT hade lagt upp en från uk som är detsamma som till oss här och kan därav använda...
Känns som att bara få låta tankarna vara åt ett annat håll så länge hade vatt skönt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Men du kan lägga in tex cm10 och liknande om jag uppfattat det rätt? Är lite noobie på sånt här Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
I denna länken kan man ju debranda och lägga sedan till vilken rom som önskas. Känns som det är dax......