Separate names with a comma.
Well, inte för att jag är speciellt insatt eller har några känslor för tele2, men måste ändå skriva lite. Note 4 släpptes till förhandsbokning...
Har filmat en del och det är inte i varje video det händer. Inget fel på SD kortet, SanDisk 64gb som nyttjade på samma sätt i andra luren....
Googlade lite mer och verkar tydligen vara standardproblem på båda Note 3 & 4 ?. Mvh Janken
Ska fortsätta att kolla, har märkt fenomenet när jag filmat gitarrspelande. Kommer helt random och låter som när man ett dåligt telejack på guran...
Har upptäckt att jag har ett "knäppande/glappkontakts ljud" i mina videos.. Någon mer med samma problem?. Kanske är någon inställning jag missat...
Uppenbarligen fel på luren, mjukvaran. Har inget av dina fel på min. Och jag har hårdkört min många timmar sedan jag fick den. Enda felet jag...
Okej Dixon :)!. Ett tips till alla som tycker kameran är sisådär direkt ur boxen.. (som jag när jag fick hem min t ex ). Dra bort den i...
Men om du bara satt i kö, varför svarade du inte när postbilen ringde?. (Bara att parkera tph menar jag..) Trist iaf, hoppas du fått fatt på...
Jodå... [IMG]
Du var inte bland de första att beställa den då. De släppte den till förköp natten 23,24 sept. Beställde den den då och sitter o fipplar med den...
Åfan, jag var iofs bland de första att förbeställa hos dem. Uppdaterade sidan, ingen note 4. Uppdaterade en halvtimme senare och då fanns den så...
Hämtade ut min Note 4 på posten för en timme sedan :D (Tele2)