Separate names with a comma.
Allshare cast dongle eller hdtv-adaptern. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Kommit så långt att jag nu får högtalarknaster i Tv:n i alla fall ;). Fortfarande inte lämnat in den dock. :-) kanske skulle göra det 3 ggr å sen...
ok, men det är ju dock ljudet jag har problem med på min tv men på dmtech tv:n kan det förklara varför jag inte får varken någon bildeller ljud...
En Sony bravia och en dmtech. Märke ska tydligen inte spela någon roll då den är testad mot olika hdmi-standard. Skickat från min GT-I9300 via...
Provade med en polares telefon nu och det var samma problem med den... Tydligen är det större risk att det är fel på båda våra telefoner än att...
Det löste sig med kies efter portbyte men ingen skillnad gällande ljudet på tv:n efter uppdateringen av telefonen... Även fabriksåterställt...
Har provat att höja å kräma på:-) funkar inte ändå.. Var i kontakt med Samsung som rekommenderar att jag uppdaterar telefonen via kies (har bara...
Ingen som haft problem med adaptern till s3an? Jag lyckas endast få bild i min tv men inget ljud.. I en kompis tv får jag bild och ljud och i en...
mhl adaptern till S3an Ingen som haft problem med adaptern till s3an? Jag lyckas endast få bild i min tv men inget ljud.. I en kompis tv får jag...