Separate names with a comma.
Hej! Som rubriken lyder så är jag på jakt efter en Xbox Series X/S alternativt ett Playstation 5, gärna i Stockholm. Tack!
Hej! Som rubiken lyder är jag ute efter en Galaxy S21 - hör av dig om du har en att sälja. Gott skick och kvitto är krav. Vänligen, P
Som rubiken lyder är jag ute efter en Galaxy S21 - hör av dig om du har en att sälja. Vänligen, P
Hej! Som rubriken lyder är jag ute efter en S10 alternativt en S10+. :-)
Hej! Har blivit av med min telefon och därmed ute efter en ny mobil. Främst Pixel 3XL eller Note 9. Men även dylika telefoner kan vara av...
Hej! Har en svart Samsung Galaxy S8 i svart i väldigt fint skick. Är ej kantstött någonstans. Har några mikroskopiska repor i skärmen, men inget...
Hej! På grund av ny kamera är det dags att skiljas från gamla trotjänaren. Kameran i fråga är i väldigt fint skick. Skärmen har en del ytliga...
Hej! Då jag ska utomlands på lördag och mobilen har gett upp så är jag ute efter ny mobil snarast möjligast. I stort sett allt är intressant...
Som rubriken lyder är jag ute efter ny lur. Letar mest efter ovanstående, men andra mobiler kan också vara av intresse! Skriv vad du har - så får...
Som rubriken lyder är jag ute efter en ny mobil! Mobiler av extra intresse är nog Xiaomi Mi Mix 2, Pixel XL alternativt en S8. Men andra mobiler...
Tjena! Har en svart en LG G6, 32 GB i väldigt fint skick. Skärmen är helt repfri och sitter för tillfället en tempered glass på. På baksidan...
Är som titeln lyder ute efter en Xbox One alternativt One S. Om extra kontroll + spel finns med är det bara plus. Själv finns jag i...
Tjena, på grund av ny mobil är det dags att sälja min vit/guld OnePlus 3. Skärmen är i ypperligt skick såväl som baksidan. Finns en mindre...
Tjena, är då ute efter att testa en LG G6, färgen spelar ingen större roll och helst i så bra skick som möjligt. Kan köpa från distans om...
Hej, har precis införskaffat mig en OP3 så det är tyvärr dags att sälja min kära Nexus 6. Det är den blåa versionen med 32 GB minne. Telefonen har...
Tjena, har en Nexus 6 32GB, den blåa versionen. Skärmen är orepad och i nyskick skulle jag säga, sitter ett tempered glas på för tillfället....
Tjena, som rubriken låter har jag en oöppnad förpackning innehållande en tempered glas från Orzly till Nexus 6P. Denna rånades införskaffas när...
Då förra köparen drog sig ut, väljer jag att lägga ut den igen. Lite info om telefonen; den är i vit och i bra skick, finns några få färgskav på...
Tjena, nu har det blivit dags att uppgradera och säljer därmed min trogna Note 3. Lite info om telefonen; den är i vit och i bra skick, finns...
Hej, har en vit Note 3 i nästintill nyskick. Inte en enda repa på skärmen, sitter för nuvarande på ett temperedglass + ett skin från Slickwraps...
Hej, som rubriken lyder så är jag ute efter följande mobiler - Huawei Honor 7, LG G3 samt Moto X (2014). Intresse finns även för likartade...
Hej, har en Note 3 vit som är i absolut nyskick, inga skavanker på varken skärmen eller ramen. Ett temperedglass sitter monterat på displayen för...
Hej, jobbar just nu med en undersökning i skolan, där vi ska undersöka hur folk resonerar när det bland annat gäller ekologisk mat. Vad det kan...
Hej, som rubriken lyder så jag är ute efter en Nexus 5 eller en Moto X sen skulle även Sony Xperia Z2 vara av intresse. Men kom med förslag så får...
Hej, har börjat att sakna Android efter en tid nu och tänkte kolla om det finns någon som skulle vara intresserad av ett byte. De flesta...
Hej, har ett skrivbord som jag har tänkt att sälja. Det är skrivbord med en vit glasskiva, som är frostad. Benen är vita och gjorda i...
Sitter på en Nokia Lumia 800 Cyan, men är sugen på att testa en ny mobil. Telefonen i sig är i bra skick, men perfektionisten skulle kunna se...
Hej, som rubriken lyder så söker jag efter en Nexus S. Dem krav som jag har på telefonen är att skärmen ska i praktiskt taget vara repfri. Jag bor...
Hej, nu har alla mina kompisar börjat spela ett spel som heter Dragon Vale, faktiskt riktigt roligt spel. Men det är ju också så att alla sitter...
Hej, Nu är det så att helt plötsligt släcktes min skärm och det står att* "Simkortet är Puk-låst Se användarhandboken eller kontaka...
Nu är det så att jag har en ZTE Blade gen 2, kör Ginger Stir Fry beta 19. Har läst lite om CM7 Nightly210 och tycker det verkar bra. Så ska nog...
Har tänkt att det är dags att roota min ZTE Blade nu, har en gen 1, vad finns det för roms till den? Vad är det som förbättras med telefonen när...
Hej, har tröttnat lite på min ZTE Blade, och är ute efter en ny godbit. Självaste Bladen är i nyskick har nästan alltid haft case, och har alltid...
Hej Har varit sugen på en tablet istället för en laptop ett tag nu. Så om det är någon sugen på att byta en tablet mot min laptop är det bara...
Hej, för ett tag sen la jag upp en tråd där jag frågade om någon visste vad som var fel med mitt bluetooth, när man satte på det så stängdes det...
Hej, av någon anledning har jag tröttnat på android nu, och har kommit in i en Windows Phone 7 fas. Just nu kör jag med Metro UI Pro, sen har...
Hej Fick ett MMS idag, sen tryckte jag på att hämta, så att jag skulle se det, men det står bara 'hämtar' ganska länge, sen så försvinner texten...
Hej Hittade idag att man kan hitta LauncherPro ikoner på market. Så nu har jag laddat ner "Suave HD". Men i instruktionerna står det att det ska...