Separate names with a comma.
Då var det dax igen, tappar ca 20 % i timmen och det är ett program som heter SmartShare.Provider, försöker avsluta det men det går inte. Och...
Samma lika för mig, har provat massa olika sätt att starta om på men inget hjälper. Ibland när man stänger av och sätter på datatrafiken så hittar...
Mors Efter lite test så kom jag först fram till att ominstallation av Sonos appen löste problemet med det var bara en vecka, så det blev till att...
Uppdatering: Kört i ca 2 timmar nu utan att ha WIFI på och nu dräneras inte batteriet. Skönt att veta vad det är värre att telfon är ny och man...
Hej Har upptäckt att när jag kommer hem på kvällen så dräneras batteriet fruktansvärt fort, kan komma hem med 50 % kvar och på 2 timmar så är...
Har under veckan varit i kontakt med Tele2 ett flertal gånger på grund av problem med 4g, har till och med fått både ny telefon och simkort och...
Batteri tiden har blivit mer än dubbelt så bra, passade på att stänga av Googles platstjänst efter förslag i annan del av forumet. Lite skumt är...
Först vill jag bestämt rekommendera er att göra en kalibrering av batteriet, gjorde det och fick en nämnvärd ökning av tiden, Pratar o spelar en...