Separate names with a comma.
Måste säga, att telefoner kan vara stora problemet oxå, inte bara operatören. Många Android-telefoner är helt urusla. Xperia S är en av dom. Lika...
1700:-
Arc S, 2 veckor gammal, olåst, Android 4.0.4, inga repor elr skador. Låda, kvitto, allt. 2K inkl. frakt
Den kan även hämtas på KS i STHLM om ca. 2 veckor. Vem syftar du på? Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
absolut. personlig avhämtning är nästan ett krav :) internetgirot gör jag gärna :) säkert för båda. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
BUMP 2/2 med lågt pris! Skickat från min dator via Tangentbordet
Så ja, nu är den långa sjukhusvistelsen över. Har fått allvarliga hjärtproblem, och därför har jag inte haft tid och ork att ta tag i en...
yes, men är på sjukhus just nu Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Jag måste bara...mår illa, så snyggt är det...klarar inte ens skriva vad jag har...fråga om ni vill veta vad jag har, om ni inte redan vet :) [IMG]
BUMP 1/2
Arc S Android ICS [IMG] Någon som kan gissa min favorit-app? ;)
Samma här, @Cubenga
Får göra mig mer klart: Telefonen är använd. Plasten på skärmen borta (inte splitterskyddet) och alla tillbehörspåsarna är öppnade. Så den är...
FAN! Riktigt uselt bud, men just nu det bästa. Budgivning pågår till sent ikväll! Håll tummarna min vän!
Ja, då dog drömmen snabbare än den hann börja, typ. Fick min Arc S igår eftermiddag på posten. Idag kom dråpslaget. Jag blev nekad dom...