Separate names with a comma.
Bytte batteri hos Nordic Mobile Service AB i Stockholm, det gick på garantin. Dock så undersökte de telefonen supernoga, Huawei ligger nog på...
Testade unlockit.com på en gammal s3:a, gick bra och kostade c:a 235 kr. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Har hittat en 601 dual sim i Thailand, det som skiljer vad jag vet är 4gb rom o inget 4g. Priset runt 2,000 sek. Lelle
Nu är den definitivt brickad. Jag fattade till slut vad problemet var, det går inte att köra en ruu på en rootad desire, man måste först un-roota,...
Har lyckats få igång inst av ruu men d knasar hela tiden. En bit in i inst vibrerar tlfn 7 ggr sen avstannar allt. Antingen fel ruu (prövat 2.1...
Ansluter man till pc och sen kopplar loss får man följande på skärmen:
Endast svart display m HTC i mitten o 4 varningstrianglar i hörnen (vitt). Reagerar ej på knapptryck, kan endast stängas av medelst...
Rom manager/Clockworkmod är installerat. Tycker det är skumt att jag inte kan göra en vanlig 'factory reset'. Nåja, det löser sig nog så...
Kom över en blade billigt på blocket, enl pigfish gen1 men den är rootad/flashad till android 2.2 Swedish Spring RLS3 (hwui), på vilket sätt, vet...
Uppgraderad till 2.1 och upplåst, f ö orörd. Displayskydd, lite repor på batteriluckan, 4gb sd kl4. Finns i Sthlm, kan skickas mot postförskott....
Beställde upplåsningskod via länken i #2, $19,95= ca 143 kr, fick den i eposten dan efter, funkade klockrent. Hämtade sen surf & mms-settings från...
Vad är priset i Bangkok? Här i Sverige bästa pris just nu c:a 2200 kr enl Pricerunner. mvh Lelle