Separate names with a comma.
Ska nu köra en full wipe och flasha in på nytt. Btw, hur kan jag ändrav S-OFF/S-ON när jag redan har rootat och så?
Det funkade inte att bara flasha om. Antar att jag måste wipea då? :( Drygt, för då försvinner väl allt på mobilen?? (bilder, musik, apps,...
Min desire har börjat krångla efter att ha flashat in CM4. kan inte koppla in den i datorn utan att den ska "startas om" (den blå Cyanogenmod 7...
Hur stänger jag av S-OFF när jag redan har flashat in en ROM? Vill gärna få AdBlock att funka med CM7..
Fungerar inte. :( Försökte med Blue Bionic temat som finns på market. Förslag på något annat tema som jag kan prova med?
Hmm, docken spökar för mig. När jag ska ändra program på docken, där jag till exempel väljer att ha telefon på vänster och webbläsare på höger,...
Förstår inte riktigt vilken jag ska ladda hem, har en desire med CM 7 RC2. Hjälp någon? :) Förresten, hur fungerar det med uppdateringar? Kommer...
Sant. Men hoppas de gör uppdateringen snart för än så länge ligger den bara där och tar telefonminne.
Jo jag har också hört det. Men vet någon hur man kan få tillbaka pengarna även fast de 24 timmarna har gått, eller om det ens går?
Hej. Köpte igår spelet Reckless Racing till min Desire. Spelet flöt på hur bra som helst, tills nu då jag inte längre kan häva köpet genom...
När jag håller min Desire i ena handen, och "knackar" överdelen på något annat så låter det som att någonting sitter löst. Stör mig extremt mycket...