Separate names with a comma.
Borta nu. Fick en värdekod för Viaplay som vi inte har någon användning för. Skänker den till försten som vill ha den. Så här står det:...
Jag har bytt från S4 och är mycket nöjd.
Det kanske funkar, jag får testa det, tack.
Jag tänkte på det också, får väl bli så tack.
Det kanske inte är så mycket annat när allt kommer omkring. Jag är väl bara van att man kan stänga av det globalt.
Nån som vet om slutarljuden till kameran ligger inbakade i appen? De verkar inte finnas i system/media/audio/ui som vanligt. Måste bli av med...
Hehe, det vet jag. Jag vill alltså ha alla andra notifieringar tysta utom sms & mail. Det har gått att ställa notifieringsljud som 'tyst'...
Vilken recovery kör ni med om ni har någon? Länka gärna till den ni kör och med vilken metod ni flashade den, det verkar lite rörigt på xda.
Rekommenderad säljare!
Varför kan man inte välja 'tyst' eller 'inget' som standard notifieringsljud som på alla andra telefoner? Det är bland det första jag gör då jag...
Fick min nu och en Twix tack för den CF, verkar grym än så länge.
PM skickat.
Jag tar den gärna om jag är först.
Min är också det. Beställde antagligen för sent på dagen för att den skulle gå iväg. Kommer med största sannolikhet i morgon. Kolla statusen...
Fick mail precis om att ordern är på väg. Mmmmm, marabou. Tapatalked.
Nä, jag fick betala frakt 79kr. Tapatalked.
Klart du behöver en, jag har både en S4 och en Xperia Z. Hm, måste nog sälja lite telefoner nu innan de förlorar allt för mkt värde.
Beställde en svart, när får jag den? när får jag den? när får jag den? vill ha den nu!!! är vi framme snart??
@ DD Tack.
@ Dirk Diggler. Du verkar ju ha koll på detta med TV. Vet du ngt om denna plasma?...
Tveksam till att garantin försvinner för att man har triggat Knox 'switchen'. Man kan i alla fall inte köra Knox-appar. Knox är väl främst...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2465713 Tapatalked.
Så du är undantaget som bekräftar regeln? :) Skämt o sido så tror jag inte att man kan generalisera så. Man behöver inte ha mindre...
Hur blir kvalitén på Netflix om man jämför med AppleTv?
Kolla så att inte batteriet har svällt, ganska vanligt fel verkar det som. Sök här eller googla så hittar du en hel del om det. Ps: fel forumdel. ds.
Ingen garanti?
Du har inte vägarna förbi Mölndal?
Funkar skärmen som den skall? Kan ev vara intresserad utav den.
Köpte du från usa? I så fall varifrån och vad fick du betala? EDIT: Såg i den andra tråden att det var från Bazula. Tack.
Tänkte också på det. Testade lite när jag hade samtal med det funkar lite sporadiskt med tänd och släck tycker jag.
Läs frågan igen, jag var på väg att svara samma :)
Jag tycker att min kamera tar suddiga bilder hur jag än gör. Har haft flertalet 'high end' androids som tagit bättre bilder. Orkar inte skicka in...
300 ink frakt så kan jag ta den. Kan betala direkt med PayPal. Tapatalked.
Ditt batteri är förmodligen kasst. Kolla om det har svällt. Ta ut det och lägg det på en plan yta. Kan du lätt snurra det så har det svällt upp...
200 + frakt för den vita S2:an?
Hur gick det nu då :)
Du har redan den senaste uppdateringen, det står under 'information om inbyggd programvara' Finns det en ny så är den inte samma som 'aktuell...
bump
Köp en MHL adapter och koppla in den till tv:n. Då borde ni kunna se 'skärmen'