Separate names with a comma.
Tja försöker hjälpa en polare som är ute efter en lur runt 3000 strecket +-500 spelar nog ingen roll. Just nu lånar hon en oneplus 6 och den är...
Hejsan jag har en Logitech Driving Force GT (PS3) liggandes hemma och dammar, så tänkte se om det finns något intresse för den här på forumet,...
Hejsan är intresserad av att köpa din Apple Tv 2 om du har lust att bli av med den, är villig att lägga ca 1000 :- eller kanske byte mot en...
Hej jag har en Nook Color som jag vill bli av med, den blir din för en tusenlapp eller byte mot ett xbox 360 eller iphone 3gs(då med en liten...
Samsung har idag presenterat sin nyaste platta som räknas börja levereas runt årskiftet. Det är som namnet avslöjar en platta med en 7,7"...
Tja skulle vara kul om ni som fått era lurar skulle kunna droppa några rader om neon hur den känns och om ni är nöjda. Dra gärna in några...
Är intresserad av att köpa din nook eller ipad som du har tröttnat på vill helst inte betala mer än ca 2500 :- för en 16 gb ipad och är villig att...
Denna har ju blivit intressant nu efter denna artikel på engadget:...
Eftersom det inte finns någon Tablets allmänt del så får jag nog slänga in detta men nu har google släppt sdk'n för honeycomb vilket för många...
Tja köpte en o1 till bruden i julas men den har börjat strula den startar om sig minst 2-3 gånger per dag så att hon får slå in pinkoden igen....
Tja har precis sumpat luren (htc hero) och har därav lite trubbel, har ju såklart bytt lösen på google och facebook och ska ner på nordea och...