Separate names with a comma.
Jämfört med min Desire laggar SGS mer, det är inte ovanligt med 2-4 sek fördröjning jämfört med Desire när man startat eller avslutar ett...
Aha! Tack!
Tack för svar. Ska testa detta. Fruktansvärt enerverande att behöva starta ett prgr 10-15 ggr innan det startar. När telefonen är på detta...
Hur får man in grejer i en mapp? Att skapa mappen på startsidan var ju lätt, men att få dit något - hur gör man? Klickar jag på mappen öppnas...
På min SGS händer det ganska ofta att program jag försöker starta stängs ner omedelbart, efter bråkdelen av en sekund. En stund senare kan det...
Aj, då! Det avgör ju frågan huruvida skärmen är reptålig eller inte. Det är alltså skärmskydd på som gäller.
Jag saknar verkligen funktionen "Sync all" som finns på Desire, perfekt för oss som vill uppdatera manuellt för att spara batteri. Finns det...
Nej, antagligen för att SGS har ett inbyggt tillgängligt minne på 6 GB (har jag för mig det är).
Stort tack, då vet jag hur det funkar! :)
Tittade lite närmare på laddarna: HTC input 100-240V - 0.2 A 50-60HZ output 5.0V 1A Samsung input 100-240V 50-60HZ 0.15A output 5.0V...
Absolut!
Undrar om man kan använda samma laddare till både Desire och SGS?
Aha, tack!
Hämtat den. Very nice! Hur ställer man in den för att ansluta till 3G, alltså operatörsinställningar för internet?
Mailade Schenker. Paketet finns hos vårt lokala paketombud (tobaksaffär). Kör och hämtar nu. :)
Ja, nu kom den: Sändningen finns för avhämtning på terminalen i Helsingborg Ehhh..vilken terminal? Hoppas på förklarande avi i brevlådan idag.
Får ingen träff på Schenkers sida, men den är uppenbart i Sverige: 30/06/2010 11:09 SESHBG , Sweden 3.124 Delivered to a GLS Parcel Shop...
Hur fick du besked om detta? Avi? Sms?
Perfekt! Tack för svar!
Hej Om jag har två telefoner, kan jag använda samma google-konto i båda för synkning av kontakter och kalender? Eller stöter det på problem?
Samma här. 4 490,40 SEK drogs från mitt konto.
Och en vodaphonebrandad. Vilken är att föredra?...
Vad innebär T-mobile brandad? Är den låst? Vilka nackdelar innebär det att den är brandad?
Ok, tack för er input, boys!
Hello! Tänkte först köpa en SE X10, men så fick jag syn på Motorola XT720 för "bara" 4200:- på Expansys http://www.expansys.se/d.aspx?i=195242....
Tack för tipset! Smart lösning.
@djstoffe. Tack! @Dirk Diggler. Tack för tipsen. Ska investera i ett sådant sim-kort. En fråga angående det: hur betalar man apps man köper...
Tack till er båda för bra svar! Synkningen gick perfekt! Androidlib verkar kanon! Finns det fler stora sajter med android-apps?
Hej gott folk! Har i många år uteslutande använt windows-telefoner pga möjligheterna att modifiera enheten enligt egna preferenser, samt...