Separate names with a comma.
När kommer det en ad-hoc app :ehm: /stöd för det? Jag vill på ett enkelt sätt kunna ansluta paden mot mit Symbian telefon där jag använder...
Men vart är grabbarna/tjejerna som kan Android?
Vart är allt kompetent folk med Androidskillz? :eek:
Jag får inte min Flytouch2 med Android 2.1 att hitta Ad-hoc anslutningen som jag sänder ut med min Samsung Omnia HD via Joikuspot. Jag har...
Jag bad specifikt att dom skulle skriva ner värdet. Dom märkte paketet "No market value" Det tog en dryg vecka att få hem den. Välj till 16gigs...
Jag har 10.2 tummaren haft den en vecka nu och är supernöjd. Allting funkar som det ska Gps surf spel mm ... har inte haft någon Tablet innan så...
Joiku och whs funkar det är Androidet som inte kan connecta mot ad-hoc Plattan måste rootas och sen får man ändra i lite filer så ska det...
Bump några tips på andra mjukvaror som funkar som Joikuspot. Jag har fått igång Joiku på telefonen men Surfplattan hittar inget trådlöst från...
Jag tackar å bockar å testar igen, jag fick tag i en äldre ver. Hittade ver 2,5 premium som funkade som du säger, men Androidplattan hittar den...
Det brukar alltid finna ett "upptäckläge" kolla manualen... Mina Motorola S9 måste ställa i ett sånt läge för att kunna registerar första gången...
Funkar inget bra, trafiken går igenom bluetooth. Andra tips? Telefonen måste kopplas med Usb inte BT.
Tack så mycket för det snabba svaret, ska testa på direkten. Jag återkommer med resultat!
Hej, har idag fått min nya surfplatta en Flytouch 2 med Android 2,1 Jag vill nu kunna använda min Samsung Omnia HD (Symbian s60v5) lur som...