Separate names with a comma.
Evleaks säger att den ser bättre ut i verkligheten och att man ska vänta o se. Det är i alla fall bra att de skrotade den svarta listen med "HTC"...
Jag var kund hos Vimla 2014 men sa upp abonnemanget p.g.a. den låga smskvoten (typ 60 sms?). Nu har de ökat smskvoten som många föreslog i forumet...
@chrippe7
PM!
Kom med förslag. Affärer på distans går bra.
Precis min tanke! Kunde inte ha sagt det bättre!
Du får ju 10 kr/månad i rabatt om du blir värvad. Vad är det du klagar på?
Inga roliga omdömen på prisjakt dock.
Sådär! Precis som jag hade förväntat mig av deras support. De tog bort mitt gamla konto så jag kan beställa ett nytt abonnemang. Fixar en...
"Det finns redan en medlem med denna e-mailadress" får jag när jag försöker beställa. Blir att kontakta de imorgon. Jag är inte en "oärlig" person...
Totalt 20 GB får du som gäller tills vidare och surf sparas upp till 100 GB i en pott tills du har använt det. Surfen du inte använder när månaden...
Jag tänker mer generellt hur det ser ut på andra företag. Har man varit kund så kan man inte ta del av nya erbjudanden. Men Vimla är inte som alla...
Jag sa upp mitt abonnemang för länge sen. Men jag har ju kvar mitt konto hos dem. Det kan väl inte skada att beställa ett abonnemang nu? Det...
Alla som har varit kunder tidigare har ju ett konto. Jag har kvar mitt konto trots att jag inte är kund längre. Det var väl det som gjorde mig...
Är rädd att erbjudandet hinner ta slut[emoji14]
Är du säker? @Naruto hade annat svar men du brukar ha koll. Båda ni brukar ha koll. Blev jävligt osäker nu. Hur länge gäller erbjudandet? Skiweek...
Vet du om det bara gäller nya kunder? Har varit kund hos Vimla tidigare.
Är det kabel eller bluetooth som gäller för selfie stick?
Vart bor du? Jag har en som jag har laddat två ggr totalt. Den är tunn, snygg och har inbyggd sladd så man slipper släpa med sig en sladd....
Bästa forumet i universum när alla medlemmar vill hjälpa till så fort som möjligt!
Här finns instruktioner: https://www.dustinhome.se/student
Det som är så bra är att den kom monterad.
Min kom idag :)
Tråden är markerad som "avslutad". Den blir låst när någon moderator ser att tråden är markerad som "avslutad". Hörlurarna är sålda och postade...
Hörlurarna är till salu fram tills att jag låser tråden!
Skickat dig ett PM med en fråga.
Rekommenderas av många här på forumet. Tog för lång tid att få hörlurarna så har inget behov av de längre. Finns i Stockholm men kan skickas (se...
Jag är ute efter en surfplatta på minst 10 tum som har framåtriktade högtalare och Windows (ej RT). Vill ha något annat än Lenovo Yoga.
Det finns inga rabattkoder för köp under 100 kr. Det bästa du kan få som passar dig är fri frakt om du köper för 100 kr.
För hur mycket hade du tänkt o köpa?
1300 kr för presentkortet
Beställde saker från andra sidor vid samma tidpunkt som kom fram utan problem. Jag trodde de stängde på kinesiska nyåret som är om någon vecka.
Beställde ett par Piston 3 som skickades 22 december. Ganska van med att beställa från Kina men första gången jag beställer från Banggood. Det har...
G4 har aldrig varit månadens telefon. Det var någon Galaxy-telefon som var innan HTC. Tror det var S5 Neo eller vanlig S5. Jag tror inte Galaxy S6...
Förra månaden var det M8 eller M9.
Räknar ni från beställningsdagen eller från datumet då ordern skickades ut?
Bra idé! Välkommen till forumet! Hör av dig om du har fler frågor!
Om du ändå hatar long-press och inte har tänkt att använda det. Du kan ju minska tiden till 100 ms som du ser längst ner i bilden. Då blir det...
Vart vill du ha emojis?
Gå in i SwiftKey inställningarna. Välj "skrift" och sen "tangenter". Kryssa för sifferrad. Den näst längst ner i bilden.[IMG]