Separate names with a comma.
Tyvärr är det inte 3g. Har hela tiden använt sleeve till den så den är välbevarad utan repor, dock förljer inte sleeven med i priset. Garantin går...
Nu var det dags att skilja mig från min TF101 som jag använt som pluggdator under terminen. Har fungerat fantastiskt bra men nu känner jag att jag...
Tack så mycket. Ska göra ett försök med att fixa det, Tror du det finns risk att den tar bort informationen som finns på plattan? Går det att...
Jag har inte fått någon uppdatering ännu, någt man kan göra för att få uppdateringen? Har kollat lite och har verisionsnummer:...
Har redan koll på att man måste fråga, men tack för påminnelsen. Kan försöka att skapa en, men har aldrigg gjort det innan, blir ett projekt....
Använder min Transformer på universitetet och hade tyckt det var grym om man kunde filma föreläsningarna samtidigt som man tog anteckningar. Nu...
Trevligt. 16gb eller 32? Är det 32gb så tar jag den för 3700
Transformer, gärna med docka och 32gb köpes i Göteborgstrakten/ skickas till Göteborgstrakten för studier. Hör av dig i PM om du har något som...
Fortfarande till salu? Är riktigt sugen på den efter att ha läst lite recensioner
Saknade söndagsläsningen idag. Håller tummarna för att det blir en måndagsläsning.
Drog iväg ett mail till utvecklaren om felet. Bara att hoppas att de kan greja det, är grymt nöjd med appen iövrigt.
Feber.se menar att 2.1 är läckt till Hero nu, fast bara för operatören Sprint. http://feber.se/android/art/179253/21_till_hero_lckt/
Hej. Satt och försökte övertyga svärmor om att hon måste rösta i riksdagsvalet i år. Tänkte göra det lätt för henne och hitta ett parti-test...