Separate names with a comma.
Jag har tolkat det som att den behåller uppkopplingarna, men förhindrar överföring av data. På så sätt kan den tillåta de appar som man vitlistar...
Det är bland annat därför man använder Mac.
Om skärmen spricker eller inte har nog mer med slumpens val av träffpunkt vid nedslaget att göra, än med vilken tillverkare telefonen har.
Jag avaktiverade bara iMessage i telefonen i höstas när jag hade provat iPhone någon månad och bytte tillbaka till min Android, hade aldrig...
Det här gör mig lite ledsen. Det förtar allt hopp om att Android någonsin ska komma upp i samma känsla som hos iOS-enheter.
En sådan app lär ligga och dra batteri. Jag tror vi får acceptera att vi måste trycka OK. Så vida man inte rootar och kör xposed...
Förslag på bättring: Följ designriktlinjerna. Ser ut som en Gingerbread-app tyvärr...
Trevligt, själv väntar jag dock ändå tills stöd för SMHI finns innan det blir köp. Ett påbättrat UI skulle underlätta också - mindre 3D och...
Min gick ner från 37 tror jag det var till blott 15, trots att den var inkopplad till datorn (uppdaterade den vägen i stället för OTA), tur det...
Jag tycker nog att låsskärmens ljud är samma som tidigare. Däremot är tryckljudet annorlunda nu ja - nu är det samma som i stock 4.3 i stället...
Fukt kvar efter kontakt med vatten? Tar ett tag för det att dunsta bort.
Jag märker av betydlig skillnad i rapphet. Inga inkompabilitetsproblem.
Fram tills du sa att din Galaxy Nexus var bättre tänkte jag att det kunde stämma. Men är det så illa måste det vara något fel på din... provat att...
Jag lär använda det, men jag tycker ändå Z1ans stora batteri torde innebära betydligt bättre batteritid än Nexus 4 med 2100 mAh under samma...
Det låter märkligt likt Nexus 4... Skumt. Nåväl, nu har jag köpt mig en Z1, får se hur den står sig.
Genomsnittsuppfattning av vanligt användande, tänkte jag. Vad är er bild att telefonen når upp till i genomsnitt, förutsatt att ni brukar kolla...
Vad får ni för skärmtid / screen on time en vanlig dag utan wifi? Och utan stamina? Jag funderar på att byta från Nexus 4 för att få bättre...
Han skrev Z och inte Z1 ☺
Jag gick över till ART och power toggles. Telefonen känns bra mycket klickade med ART och utan xposed, så det får det vara värt.
Ja. Lär dyka upp hos er med om inte allt för länge.
Transparenta kanter på låsskärmen åtminstone. Och att whatsapp funkar med ART nu.
Nu har jag haft den här laddaren ett tag! Första intrycket var att den var plastig men den funkar bra. Trådlös laddning går ju långsammare än...
Skumt... det ska gå oavsett.
Den skapar ett grupp-SMS. Mass-SMS går tyvärr inte att skicka med hangouts.
Vad kostade den under erbjudandet?
Tveksam till Nexus om man inte är jättesugen på senaste androidversionen direkt. För vanliga användare är det nog bättre att satsa på något med...
Det är nog någon appar som ligger bakom. Prova BetterBatteryStats för att eventuellt utröna vilken det är. Eller avinstallera dem du misstänker...
Ni har antagligen någon/några appar som drar batteri och manifesterar sig i android OS i statistiken. Använd uteslutningsmetoden eller...
Inställningar, batteri. Vad ser du där?
Någon ETA på SMHI?
Det gör jag så jag undrar vad du tänkte på nu?
Det där med google play-tjänster var en bugg pga googles servrar, du skulle behöva starta om telefonen bara.
Jag hade nog väntat in Sony Xperia Z1 Mini, om du kan vänta några månader och inte vill ha jättestor skärm. Bra hårdvara men bara 4,3" skärm tror...
Det är detta som är tröttsamt. Stock och xposed är mycket bättre på det sättet. Stabilitet men extra funktioner. Xda.
Volymen? Går larmet öht men utan ljud, eller händer ingenting vid klockslaget?
Prova byta signal. Kan hända att den du hade har bytt namn eller på annat sätt försvunnit.
Framgick inte av BBS. Kanske är totalt då. Lite sugen på en Z1 faktiskt. Å andra sidan har jag ett trådlöst batteripaket så jag kan ladda...
Tror den hade legat vaken en timme när den låg orörd i sex timmar.
Nej nej problemet är att dessa wakelocks uppstår (eller kvarstår) EFTER laddning.
Det är kanske så man får göra, sluta noja. Frustrerande dock när telefonen bevisligen hålls vaken för att man laddat den, antingen trådlöst eller ej.