Separate names with a comma.
Men då har den ju iaf kommit fram och är i rätta händer. Det är nog bara att vänta.
Det löser sig nog. Fast jag kunde inte ens logga in med min ticket som jag fick av telesupporten. Men mailsupporten var grymt bra.
Igår kom min telefon äntligen från lagning. Det måste vara så att jag fick en noob på telefonsupporten för han gjorde fel så dom tappade bort min...
Nu verkar det som dom har hittat min telefon. Fick mail att dom har tagit emot den på servicecentret.
Nja eller jag skickade som paket. Men det är väl samma sak? På postens hemsida står det att den har kommit fram till mottagaren. Så den borde ju...
Ok har nu fått svar av HTC. Dom kan tyvärr inte hitta min telefon på engelska repcentret. Hoppas fan att dom hittar det eller ersätter mig för att...
Då hade jag nog bara otur och fick en nybörjare eller nått :)
Jag fick aldrig några papper han sa bara adressen dit jag skulle skicka den och att jag skulle skicka med ett typ support nummer och adress....
Har också fått problemet med powerknappen. Ringde svenska supporten och skickade in förra måndagen (2/8) men har inte fått nått mail från htc...