Separate names with a comma.
Ja så lär de vara, den fanns inte där efter .21, men nu ser jag den jag med :) Och då har ja nyss uppdaterat GoogleMaps.
Det sitter en skyddsplast med flik på, men under sitter ytterligare en displayskydd (vissa har pillat dessa). SE skickar med ett 'vanligt'...
Skicka ett tomt SMS till: 123 Så skickas inställtningarna till dig från Tele2.
Samma med Swedroids test oxo, enligt dig? :)
Menar du Wisepilot, så ja, det var där innan. :)
Jag inbillar mig att jag har bättre batteritid, och jag rensade inte.
Har de byggts nå nytt där, som inte stämmer med kartorna? :) (bor själv utanför Borlänge)
Invisible eller Copter? Vad säger ni som har testat båda varianterna?
Efter uppdatering, eller?
Att den startas snabbare menade jag inte, där har SE lyckats från start, tycker jag. Tar inte lång tid innan man kan klicka in PINkoden. :) Men...
Uppdateringen snabbar upp telefonen, TS och MS flyter på bättre, klarare färger, snabbare/mjukare växling mellan hemskärmarna/appdrawern. Så...
Headsetet tar väl hand om allt ljud i telefonen? Hur ska man annars höra om det ringer när man lyssar på musik med lurarna i?
Jag upplever nästan att det flyter på bättre på min std. X10 som är uppdaterad till .21 (R1FB001). Dock har man ju inte lika många hemskärmar osv...
Är det någon med en operatörslåst (Tre, Telenor, Halebop och allt vad de nu finns, Telia låser dom) som lyckats uppdatera? Har själv en olåst som...
Använder du taskkiller? Prova starta om telefonen och se om det blir någon skillnad, oavsett taskkiller eller ej. :) Min ballade ur efter att...
Nej, detta är en mindre uppdatering, ska vara iaf. Valde clean install? Eller valde du uppdatera (uppdatera och rensa - hette andra alternativet...
Fast man vill kanske ha det kvar i telefonen, men inte att det ska synas i tex senaste foton? Skulle jag kunna tänka mig.
Sant, ser att bla. ikonerna har klarare färger nu. :) Bara att hoppas att batteritiden blir lite bättre iom denna uppdatering. :p
Funkade tidigare för mig, iaf. Telefonen är snabbare överlag. Mediscape, när man scrollar mellan bilderna Timescape, start, scrollning,...
Tanken var god dock. ;)
Kan du inte hämta dom/uppdatera själv via SEUS? Och går det ens att hämta hem filerna på annat sätt än till telefon vid uppdatering??
SEs uppdateringar har alltid vara 'mystiska' då dom inte släpper release notes. :)
Fick hem .21 för ca 1h sen via SEUS (olåst telefon). Känns lite snabbare faktiskt. :)
Högsta högtalarvolym brukar väl kunna få ljudet att 'spricka' då och då, oavsett telefon? Men X10an kanske har lägre volym som standard varav...
Vad har ni som det krånglar för teleoperatör? Och är detta ett Androidspecifikt problem? (har aldrig upplevt nå problem med auto.tid, vare sig...
För webradio, eller hur menar du?
Btw, nu blev jag lite nyfiken, när blinkar LEDen blått? :) Såg att den gjorde det i LED testet.
Det tror jag, och hoppas, alla butiker som säljer SE har. :)
testa med skärmen låst :) där funkar det. min högtalare lät bra. och inspelat ljud hördes helt ok.
Härligt jag mailade dom för några veckor sen, men då lät de lite mer svävande, men att dom skulle kolla över det. :)
Om du upplever problem med a-knappen så kan jag rekommendera jonasl´s moddade tangentbord (htc_ime.. nånting). Finns att ladda ner här:...
Ok, hoppas det löst sig, jag hörde lite eko innan jag uppdaterade vill jag minnas. Men nu när jag ringer hörs inget eko, tror inte jag har...
Ska bli intressant och se när tex Desiren får 2.2, då det ofta gnälls på att X10 har 1.6. Heron har ju inte fått sin uppdatering, än... mao, HTC...
SE support har tyvärr aldrig nån aning om problem, inte offentligt iaf. Jag har Tele2 och har inte upplevt några problem att den tappar...
Instämmer med Kingcool, det där tangentbordet räddar en stor del av SEs ansikte enligt mig. :) Utan det hade jag nog svurit lite över skrivandet,...
Desire så klart, om du frågar här.. eller nej, vänta, det här är ju SE hörnan på Swedroid :) Hoppas du blir nöjd med din X10, jag diggar min! :D
Hur lång passningstid hade du (ca.) innan du började starta om efter laddning?
Har flyttkarl en X10a nu, eller varför blev den flyttad hit? (jag tolkar det som han skaffade en vanlig (OSE) SE mobil efter Legenden?)
Har ekot gett sig nu då?
Kan säkert funka, dock är de väl lite risky med vatten/såpa på telefonen? :)