Separate names with a comma.
Google drive... den uppför sig märkligt... Det räcker jag öppnar appen "mina filer" så sätter google drive igång och försöker.. uhm... göra något...
Hittade (ÄNTLIGEN) var felet var... är så trött så allt snurrar, och texten är suddig Så.. än en gång, missar nog att få med hälften... hur som...
Tack för tipset, men det hade jag också provat redan :) Även provat ta av mobilfodralet, tänkte det kanske fungerade som en termos och höll...
Tveksamt det skulle hjälpa, då spelen även laggar mycket direkt efter en fabriksåterställning, innan jag återställt någon backup/app/inställning...
Ingen app/tjänst roffar åt sig onormalt mycket resurser :/ Hade väl lite hoppats att detta skulle vara ett känt fenomen och att en uppdatering är...
Trött som en gnu, så kommer nog inte få med hälften... men min s20+ är HEMSK... Provat alla lägen (upplösning/refresh rate) och sen startat om,...
njo.. såg en video på youtube där en kille lyckades byta bara glaset... men det såg lite brutalt ut, och jag blev lite förvånad att lcdn klarade...
Tack för svar allihop :) Jo, helt klart, men sprickan stör mig inte tillräckligt för att jag ska vilja lägga ner några större summor på det :)...
Söker man på reparatörer som kan utföra byten av glas till s7 edge får man en uppsjö med ställen som byter ut HELA displayen, med LCD, ram och...
i tre månader har jag haft problemet med ojämnt ljus.. i 3 månader har jag fått gå med displayen på full ljusstyrka för att dölja problemet... men...
Jo, givetvis. I och med att jag inte lämnade in telefonen när fabriksfelet visade sig, och jag hann tappa telefonen innan jag fick tummarna loss...
jo, jag vet dockland... jag skrev också det i inlägget innan, men har nog redigerat bort det i min trötthet :) mindre än 6 månader sedan du...
jag är grymt trött nu, så blir nog en hel del märkliga formuleringar, felstavningar och tappade ord xD men... kom att tänka på detta och kunde...