Separate names with a comma.
Tveksamt om det kommer inom en snar framtid.. Det finns ju appar för det, men jag har inte fått någon av dom att fungera till 100% när man...
Har du rensat cachen? Avinstallerat uppdateringar till Market? Jag kör oxå 1568, ser verken förbättringar eller förändringar förutom några...
Klantigt av mig att inte testa länken efter att jag postat.. Uppdaterat min post nu. Tack!
Finns en ännu nyare version nu, 1568, men har itne hunnit testa den.. http://www.megaupload.com/?d=3IH456VJ
Jag har kört den nya firmwaren i några dagar, och jag kan inte säga att jag märker speciellt stor skillnad.. Min platta fungerade bra med 1170...
Formatera det i datorn, kontrollera så filsystemet är FAT32.
Nu har jag även testat Huawei E1820 och E220 och dessa fungerar oxå. Men man måste stänga av SDkortet i dom. Görs enklast via Hyperterminal...
Jag använder den för att slösurfa i soffan, spela lite små spel och se på film och jag tycker det fungerar bra. Batteritiden ligger på 3-4...
Efter mycket letande hittade jag hur man kopplade in en 3G dongle och fick den att fungera på ett smidigt sätt. 1) Ladda ner APN Manager från...
Finns att köpa "överallt". Det är en USA -> Svensk/EU adapter som behövs. Jag köpte en på Bauhaus, kostade 39 spänn. Finns mer...
Jag har oxå fått min platta nu, och jag håller med om allt detta. Jag va orolig på hur touchen skulle vara men man vande sig snabbt vid att...
Jag betalade med Paypal, brukar vara säkert.. så jag får hoppas..
Jag beställde denna tidigare idag, hoppas den är ok:)