Separate names with a comma.
Lyckligtvis verkar den nya generationen hårdvara råda bot på detta ganska rejält. Vårt recensionsexemplar av Acer Liquid hanterade multitasking...
På min Dream är skillnaden ytterst noterbar. Och det är inget med just den ROM:en jag råkar köra för tillfället, det har varit så ända sedan jag...
Jag försöker, trots att jag älskar Android, förhålla mig så subjektiv jag bara kan när jag bedömer hårdvara. Den kritiken som Albin och jag...
Ja, det är en bra fråga, inte helt orimligt att 2.0 och 2.1 är betydligt bättre optimerade. Vi vet dock att Liquid multitaskar oerhört mycket...
26, inklusive Maps (som egentligen inte borde räknas då den kommer bundlad i "With Google"-lurar).
Vill även tillägga att funktionen i Android som skall göra att resurser frigörs vid behov fungerar uselt. Man får, som du säger, regelbundet sitta...
Nej, det är helt riktigt att Hero inte är lika snabb som iPhone 3GS. Den är inte ens lika snabb som iPhone 3G. Hårdvaran är utan överdrift så...
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Finemang! Jättetack!
Du som har en Pulse, skulle du kunna tänka dig att installera den här appen:...
DoubleTwist skall visst fixa detta. Det identifierar din telefon och konverterar automatiskt filmklippen till ett format som telefonen kan hantera...
Laddade upp v1.0.3 av "Benchmark". http://drop.io/androidtattoo/asset/softweg-hw-performance-apk
PDANet skall fungera på Droid (amerikanska versionen), fast just nu går det bara via Bluetooth som jag förstår det. Dock blev ju Droid rootad...
Jag hade problem med samma sak i somras. Lösningen för mig var att ta ur SD-kortet och med hjälp av en adapter sätta det i min laptop där jag lät...
500 MB räcker som sagt bra så länge du inte strömmar musik/video. Jag tror de flesta ligger på 200-300 MB per månad (utan strömmad musik/video)....
Jag gissar att det handlar om olika språkpaket som luren kommer bundlad med, samt möjligen annorlunda frekvenser för 3G.
Skall vara fixat nu!
Jättefint initiativ!
Det beror lite på var de har placerat apk-filen. Om den ligger i /app-private/ så måste du ha root för att komma åt den.. men du hade root redan,...
Jag vet inte hur det är med andra lurar, men den kapacitiva skärmen på min Dream är känslig nog för att reagera genom såväl 2 lager t-shirttyg som...
Är det inte en proximity sensor på Liquid? Dvs, den känner av om något täcker skärmen och stänger då av den? Behändigt för scenariot som du...
Du som redan har din i handen.. kan du säga om mediaspelaren nemoPlayer är bundlad, som the::unwired nämner? Om den är bundlad så skulle jag gissa...
Jag tror bestämt vår vän Bernard har varit på flaskan ikväll.
Hastigheten, Class 6 är (på pappret) 50% snabbare vad gäller skrivhastighet. I verkligheten är det dock ofta ytterst liten skillnad. Kör på...
Det är väl ok, men du kan få ett Class 6-kort (stället för Class 4) på 8GB för ungefär samma summa....
Inte riktigt lika billigt som häromdagen då den för några timmar var nere på 2599, men ett riktigt bra pris ändå....
Nepp, tyvärr inte. Maps är en av Googles proprietära appar och eftersom bara Google har källkoden till den så är det bara Google som kan aktivera...
Vi har skrivit en hel del om Liquid på vår nyhetsportal, men responsen är - utöver ett antal hardcoregeekar - i allmänhet ganska klen. Det är...
Japp.
Jag tror att versionen som de har på Expansys är olåst. Den "beställs på begäran" dock, så leveransdatum etc är okänt. Priset är dock satt till...
:D Jag höll på att bryta samman sv skratt första gången jag såg det där klippet. Fruktansvärt elakt och politiskt inkorrekt, men förbaskat kul....
Elakare, mörkare britthumor finner man i Snuff Box. Det är dock ingen sitcom som The IT Crowd eller Black Books, utan en sketchserie. <object...
Black Books är en genial serie. Jag vet inte hur många gånmger jag har sett den, men det måste vara ett tiotal iaf. Add a dab of lavender to...
Det bör inte ta mer än några sekunder, max en minut. Om den inte vill ansluta via wifi första gången så testa istället 3G, och tvärtom. När...
LG Arena har kallats en blek iPhone-kopia som anlände ett år för sent. Dessutom saknar den en Market/App Store. Låter briljant. Det är snarare...
HandyAttacke.de får in den i mitten av december, och de gör gärna affärer med svenskar. Den tyska versionen av Milestone fungerar här.
Arf. Ja, sådant där gör mig fullkomligt vansinnig. Usch.
Kul att du är nöjd! Bilder och en kortare recension uppskattas garanterat av många på sajten.
Verizon kör dock CDMA(2000) vilket inte fungerar med våra GSM/3G-lurar. De har inga SIM-kort. T-Mobile och AT&T bör vara grönt dock.
:D En viss lättnad, även om du förstås måste sparka honom i skrevet nu.