Separate names with a comma.
Vad tycker ni om skärmskydd? Det sägs ju att det inte spelar roll vilket märke och glas är glas så länge det är märkt med 9H. Vad får man när man...
Problemet är att folk förknippar "mini" med budget och då vill folk inte köpa den för 8700kr. Därför missade mainstream kunderna att iPhone 12...
Övrig anteckning: ”My local mailman is a former basketball player. I kindly ask you to put some bubblewrap inside”
Jag GISSAR att Google började utveckla 6 och 6 Pro redan innan 5 lanserades och då var GN1 den nyaste sensorn
Jag känner nästan liknande energi och självförtroende från Google som jag kände av HTC inför deras One (M7) och den mobilen är utan tvekan...
Från Amazon Canada. Konstigt med tanke på att skalet inte ens finns på Spigen.com...
Lugnt :)
Onödigt? Jag försöker få info av folk som har erfarenhet av att beställa och returnera till fnac. Forumet är till för att diskutera och...
Vad tror ni om att förhandsboka på fnac för eventuell hörlurs bundle men lämna mobilen oöppnad tills att man ser och läser recensioner? För att...
Ajdå. Jag hoppas för din skull att den levereras snart
Ja det kan funka med Google Store DE ibland men förstår jag rätt att garantiärenden blir svårare om inte omöjliga utan en tysk adress? (Mailbox DE...
Är det därför designen läckte redan i maj?
Och du tror seriöst att den som läcker sånt bryr sig om sitt jobb?
Inte släppt än men det är inte långsökt att någon anställd har fått tag på en
Vad tror ni om alla iPhone 13 VS Google Pixel 6 Kamera jämförelser på YouTube? Jag tror ju att det är bluff, har inte kollat på nån av de. Är det...
Eller svenska amazon. De har spigen skal för tidigare pixel modeller @DroidJunkie
Jag kommer aldrig mer lita på en youtube kanal med färre än ca 50 000 - 100 000 prenumeranter. De ger positiva, felaktiga recensioner för att...
Personligen gillar jag hans stil men min favorit är alltid Mr. Mobile. Hur kommer det sig att varje kinesisk mobilkamera jag ser eller provar är...
Kameran har coola funktioner men testfotona som visas i recensionen är inte naturtrogna. Tror inte att den här kommer leda över Pixeln
Fantasin var kul så länge den varade [ATTACH] [ATTACH]
Men varför skulle Google säga att det blir Premium price isåfall?
Ok ja det verkar så i Google Pixels fall men inte iPhone t.ex. Både fnac och Darty har alla iPhone 13's färger
Ok så man vet om ordern gick igenom eller inte baserat på om man får en orderbekräftelse på mejl direkt efter ordern eller inte? Väntar på Pixel...
hur lång tid tog det för pengarna att komma tillbaka på ditt konto?
Möjligtvis så som du säger att något avtal hindrar de. Om Pixel blir lika stora eller större än Samsung och Xiaomi så finns det inte samma...
Kom ihåg att risken finns att det blir krångligt eller omöjligt att köpa från Google Store, då har många tipsat om fnac men de brukar bara ha en...
Det kan "lösas" med molnlagring även om det inte är optimalt. Det viktigare minnet är RAM-minnet, tycker jag.
Jag bryr mig inte ens om Pro kan bota förkylningar :P Curved screen = Nej
Det går att lösa med ett skin av samma färg men jag stör mig på kamerorna. Det hade varit OK om sensorerna var avgränsade som i iPhone eller...
En video som påstås visa Pixel 6 Pro [MEDIA]
Tänk på att det är skillnad på Liquid och Ultra Hybrid. Vet dock inte om de gör båda för Google
Jag TROR inte att det är dags så pass tidigt. Kan vara något mjukvarurelaterat eller hörlurar Jag fick ett mejl av Google Store ikväll och...
[IMG]När man blir glad att Google satsar på marknadsföring men minns hur mobiltillverkare får tillbaka pengarna
@night77 Man kan alltid hoppas. Jag ser det som att 6 är i samma klass som 13 medans 6 Pro är i samma klass som 13 Pro. Fast det verkar vara...
Såg ni Apples event ikväll? Tror ni att iphone 13 och 13 Pro priserna kan påverka Googles prissättning av Pixel 6 ovh 6 Pro eller kommer de köra...
Kan du utveckla hur antalet länder är kopplat till att konkurrera med flaggskeppen eller inte?
För presenterna av Pixel mobilerna? Nja. Om Google skulle hålla event idag så hade alla nyhetssidor skrivit om det plus Googles sociala medier
Borde inte priset vara lika hos återförsäljarna? Bundle och lanseringspris var lika förra året med 5an hos Google och fnac *edit* jag ska chatta...
Då antar jag att man för säkerhetsskull skriver a eller o istället för åäö när man beställer från fnac