Separate names with a comma.
1751 :-)
1700
Är det 2/32gb och snapdragon 212?
Pm
Tack för tipset.
Skulle vilja köpa ett sånt där "klistermärke" till en s7a. Har någon ett över till överkomligt pris så är jag intresserad.
Intressekonflikter egentligen men jag säljer eventuellt en hifi modul som jag hade till min lg g5 men som jag sedan kört externt till dator och...
Har du bilder? Är det 16 eller 32gb förresten och vilken färg?
Också intresserad
Skickar nu
@McAn du vann. Pm
Jag kan posta I morgon runt kl 15. Så budgivningen får pågå fram till kl 14 så hinner köparen betala och jag skicka.
Har 2st, bud från 1kr+frakt.
Lägger ett bud på 2500.
För att väcka en gammal tråd så undrar jag om du testade den med endomondo? Hur är kopplingen till bluetooth headset? Jag hade en liknande klocka...
Är intresserad av qpad 90. Var finns du?
Hur är kameran under lineage?
Vilken modell är det?
Vilken modell är det och vad vill du ha för den?
Tack så mycket för länken. Jag såg den dock och har testat det men det är samma problem. Känns som det oftast händer när jag har ett bluetooth...
Jag har en p10 och en Pebble. Väldigt nöjd med telefonen förutom att den kollar från klockan flera gånger om dagen. Har gått in i appar och...
Jajamen! Missade visst det :-)
Råkade få en Galaxy S7 på halsen och behöver eventuellt ett minneskort så har någon ett som ligger och skräpar så är jag spekulant. Har någon en...
Väntar på betalning då budgivningen tog slut igår. Jag har glömt att stänga tråden, sorry.
Tills imorgon säg kl 15 så kan jag skicka den innan posten stänger. Har även fått erbjudande via pm om byte.
Kvitto, kartong med allt som följde med där vilket även inkluderar ett skal i frostad plast typ.
Tänkt som extralur samt musikspelare men den ligger bara. 5.2" full-hd Amoled-skärm som är tryckkänslig som de nyare iphones. Mycket bra ljud ur...
Är det snapdragon eller exynos-SOC?
Den är kvar
Du säljer inte huaweiskalet för sig?
Hur gammal är den och tar du swish? Funkar den sin den ska och så vidare?
Är skärmen repfri så tror jag att jag köper den när man får se bild. Vilken färg är det?
Kan du jämföra kameran med några andra enheter?
Tyvärr inte. Vill ha mindre telefoner numer.
Tyvärr. 1200 är sjukt bra pris och det är vad jag köpte den för härom veckan. Är lätt värd det dubbla om man räknar vad man får för pengarna. Den...
Har en Zuk z2 som är i mycket bra skick. Kör lineageOS s7.1.2 om fungerar strålande. Telefonen har 4gb ram och 64gb rom. Snapdragon 820, batteriet...
Visst är det en fläkt i den? Låter den mycket?
Jag har också en z2 och det är otroligt att man kan få en så kompetent telefon för så lite. Snapdragon 820, 4gb ram, 64gb rom, schysst kamera, bra...
Som jag var inne på innan så tycker jag det är svårt att jämföra kameror när man inte testar själv med ens egna sätt att fota eller vad man ska...
Låter inte så dumt. Angående stativ och sånt så är det inte intressant för mig heller men jag har set en del bilder som ser riktigt bra ut. Tycker...