Separate names with a comma.
Sanojh Om du vill hjälpa mig få in rozaks rom kan du väl vara bussig kontakta mig? Söderkisen
Onda v975 m hej ruf! jag köpte plattan i januari. Mkt därför jag fann egenskaperna kanon! Den har funkat mkt bra. På XDA developers finns...
Finns det ngn som kan hjälpa mig att roota denna kinesmaskin? Jag har en beskrivning fr. XDA developers steg för steg hur man gör. Men då jag...
jag har nu testat 3300mAh batteriet 3ggr + 24 tim. resultat enl. nedan. 1) 24h 73% kvar 2) 58h 54% 3) 48h 66% Själv upplever jag den längre...
nytt batteri 3300 mAh 149:- Jag har nu jämfört kina batt. med originalet i 1 dygn. Kina: 73% kvar. Org. 53% kvar. Jag är givetvis införstådd...
Tjockleken ca 12-14mm totalt.Har tyvärr ingen enhet att pröva NFC mot. batterieffekten 3300mAh. Enl. leverantören är batteriet fr. Kina. Jag är...
nytt batteri 3300 mAh Jag upplever att luren är bättre i handen och inte så hal. Verkar kanon! Originalskydden i silikon passar dock inte....
beställde 3300 mAh batteri inkl. baklucka igår,leverans i brevlådan imorse. 24.se artikelnr.32098. Pris 149:-. Passar perfekt.