Separate names with a comma.
Ja, det är FW v20.1C på dotterns damcykel med fotbroms. Jag ändrade hjulstorlek,max ampere som batteriet kan leverera, max fart till 25kmh. Den...
Kopia på original "firmware" är ett måste, som sagt på min fat bike funkade det inte.. Måste kalibrera "torque sensor". Har bara tre kablar...
Nu har jag glömt att mäta längden... jag använde kablarna som de var som kom med st-linken och då fick jag samma fel som du har. Kapade av en hel...
Har samma stlink som dig kan kolla i morgon hur långa kablar jag har
Kan vara att kablarna är för långa mellan st-linken och motorn, hade samma problem själv, verkar vara väldigt känsligt med kablellängden. Bara...
Nu har jag testat att flashat fatbiken och den funkar inte alls, efter mycket letade och många frågor till de som har gjort programmeringen så är...
Det är en Mongoose Argus, 2016-17. Skärmar hittade jag efter mycket letade på Aliexpress. Däcken bytte jag till Maxxis minion. Cykeln var...
Nice, nu börjar det klarna lite. Det enda som jag hittar är att mitt batteri att det klarar 12-20?:eek: ampere, men då får man hoppas det är 20...
Den länken var det jag har letat efter! Tackar!! Hade tänkt att använda originaldisplayer, har tre cyklar med tongsheng motor! Hade jag läst lite...
Hejsan! Kul projekt! Har monterat en tongsheng 36v på min fat bike. Frugan köpte sig en Haibike sduro med en yamahamotor och nu är det ganska...