Separate names with a comma.
Kaj! Det går ett plan om dagen från Cincinnati/Northern Kentucky Airport till UK, dagens plan går, om jag förstått det rätt, om fyrtio minuter,...
Men när man är lite rund under fötterna kan det ju kanske vara bra att ha något som dämpar, om inte mitt så åtminstone min kärleks fall.
Jag har beställt ett hårdmjukt "fodral" som bara täcker baksidan och kanterna. Blir nog både snyggt och lätt att trycka på knappar och skärm:...
Är det alltså när du har gått hela vägen från google.com/phone, valt att inte gravera, loggar in med Google Checkout och därefter ska konfirmera...
Verkligen efterlängtat! Ett snabbt nyp i Maps, kanske bara för att få lite perspektiv på avstånd när man har förlorat sig i staden. Många talar om...
Nu borde det väl gå att följa ordern på DHL:s hemsida med mailet från Google du borde ha fått som bekräftelse på att telefonen lämnat dem? Är din...
Jag hade ju inte tänkt spamma tråden med status om kvällens flygning med DHL, men... D0 973 Position Position Log Latitude: 44-02-60.0 N...
Det kanske är någon mer än jag som ska få telefonen skickad från DHL (Cincinnati) Till Borderlinx UK idag? Här är flygplanet:...
Jag behöver stöd! Lade min beställning tidigt 28/1 (torsdag) till Borderlinx UK men den står fortfarande och stampar på "Shipment Details...
Tack för svar, det var fint att höra! Nu är det bara att vänta. Vilka pärlor de är borta på Borderlinx...
Nu har Google till sist bestämt sig för att skicka telefonen! Inget meck med bekräftelse av ID-handlingar, men all väntan tär på själen. Oroar mig...
Denna eviga väntan! Tiden är en chimär! Jag har ju redan, vid dag en och en halv, fantasibilder av hur längtansfulla men märkligt tysta blickar...
Åh, delseger alltså! Vad ska sånt vara bra för, det med identifikationshandlingar som vissa får skicka in?
Gah! Jag beställde telefonen från Google (till Borderlinx UK) igår vid lunch, det har fortfarande inte hänt något! Ni som har fått lite bättre...
Det här verkar ju vara ren magi! Har inte testat tangenbordet ännu då mitt nexusköp processas hos Google, men undrar lite n00bigt: Går det att...
Importsätt: Hotspot Shield + google.com/phone + Borderlinx UK Betalsätt: Google Checkout/VISA Fraktsätt: DHL International till Borderlinx UK...
inWarehouse har ändrat prel. datum till <s>idag, 27 januari</s> 27 februari, förstås...! Känner mig inte helt övertygad att X10 är det bästa...
Det som vore bra med en koppling till just Googles bio-sök är att fler biografer än SF:s egna har chans att komma med när de väl bli integrerade i...
Aw, så tråkigt. Fint att du har koll!
Visst säger de något om AMOLED-display 0:25 in här: http://www.youtube.com/watch?v=_uHX3xh7XGU? Det kanske är allom bekant, men var för mig en...
Man undrar ju om det är vansinnigt lätt att få kladd och kludd på den vita... Det är väl högblank plast på X10:an? Den vita är ju lite girlie, och...
X10:an är ju här rysligt snart, i alla fall i fantasin. Den är ju klart snyggast av androider hittills, men blir det en eggande Luster White eller...
Vad tror ni, X10 vs. Nexus One, spelar de i olika ligor eller konkurrerar de om samma köpare? Själv tycker jag att det vore trist att hamna med...
Är det inte lite märkligt att en bildgoogling på "nexus one" inte genererar en enda träff på denna omskrivna telefon?
Vet man någonting om skärmens kvalitet, annat än storlek och pixlelantal? Tänker på kontrast och färgåtergivning exempelvis, är det någon som har...
Av senaste videoklippet att döma finns det inte längre några tveksamheter kring X10:ans förmåga att leverera en anständigt användarvänlig...